Man måste ju inte vara med varandra hela tiden. Visst, en del vill väl ha det så, men inte alla. I mina ögon låter det inte som att ni ses sällan. Jag vill egentligen vara vän, men har konstiga känslor (saknad?ledsen?) oxå. Hur ska jag bli av med dem? Min pojkvän säger att det är slut nästan varje dag, förstår inte varför han gör såhär älskar han inte mig längre:( Han vill att det ska vara som han säger alltså bestämma hur saker o ting ska vara annars är det slut och det är alltid jag som gör något för oss kämpar o så för vår skull. Det finns få saker som kan vara så inspirerande och så vackert att se som när en ung pojke faktiskt kan få en hel gata att stanna upp med hjälp av sin musik. Pjano säger: jag har vartit tilsammans med min tjej i 1år .. jag blir inte alls kåt på henne men vill ändå vara med henne .. fantiserar om andra hela tiden … pojkvän som hela tiden ändrar sig. SÅ JÄVLA FÖRVIRRAD - BEHÖVER HJÄLP! ... velat avsätta mer tid åt mig att prata med mig medan jag är borta. han pratar samtidigt om att jag förtjänar att vara med ngn som vill göra det för mig o att han tror att han kanske kommer kunna känna så för ngn annan i framtiden o han vet … Jag vill vara med honom hela tiden. RELATIONER 26 augusti 2001 06:00. I köket ligger semesterkassan, prydliga travar med mynt. Neil, hennes engelske pojkvän… Jonna Lundell om lyckade plastikoperationen: ”Vill vara naken framför Jocke hela tiden” Jonna Lundell levde länge med olika storlekar på brösten. Efter ett stort missnöje tog hon tillslut tag i det, och fick en operation av Landstinget. Min pojkvän ar väldigt krävande och vill att jag ska vara med honom för jämnan. ... Varför har han inget "eget liv"? Vi kan ju inte vara tillsammans HELA tiden? ”Min kille har sex med andra tjejer” Fråga: Min pojkvän och jag ... om han ska vara ute och ragga på krogen hela tiden. Jag berättade detta för min bästa vän och då kom vi fram till att hon kunde vara med. Pojkvän som spelar hela tiden 24 Feb 2014, 14:12 5414 1 22. Fråga lindaleskandra. 24 Feb 2014, 14:12. Just nu är det mest tråkig stämning hela tiden, ... Varför vill du vara tillsammans med honom? ... Min pojkvän skriver med en annan tjej på hans mobil. Och han verkar inte ha några som helst problem att vara med mig hela tiden. ... för killen att göra,utan det är bara att jag inte vill vara nära hela tiden. Jag vill ha sex med honom ofta när vi träffas. Vi träffas nämligen rätt så sällan, ... Vad kan jag göra för att inte gå och vara kåt hela tiden? – Jag klantar till det hela tiden. ... Jag är strulig och jag vill inte vara en ... Man ska kunna vara feminist på olika sätt. ... någon att ha med. Och ingen vill vara ihop med mig. Har vari singel hela ... och vill ha sex med min pojkvän men jag vet inte ... och världen hela tiden. Och VEM vill vara ihop med en ... Jag förstår att det finns andra sätt att visa kärlek än bara genom att röra vid varann hela tiden. ... försöker få dig att gå i och insistera på att se dig hela tiden, ... göra eller besatt med att vara i laddning hela tiden. Om du är head over heels förälskad i någon så vill du hitta på saker tillsammans med personen hela tiden. ... rätt person så vill du vara tillsammans med den. Du är med mig hela tiden ... Jag vill önska dig o din familj en fin jul trots allt..Känns så enkelt o ... med pojkvän, lägenhet jobb och hund. Här hemma skulle jag nog bara sitta inne och käka hela tiden, ... pojkvän" Hon är van att ständigt vara på ... Maurice ­Dabbah. lilla fejjan-pojkvän ordnar gille uti ... och andra minuten så vill jag bara vara med min klass för alltid. ... hade så kul exakt hela tiden. Jag har fått starka känslor för honom, och vi har hela tiden planerat den överskådliga tiden framöver ... för jag vill inget annat än att vara med honom. Om du är head over heels förälskad i någon så vill du hitta på saker tillsammans med personen hela tiden. ... rätt person så vill du vara tillsammans med den. Forumet - Pojkvän som spelar hela tiden. Senaste; Ny tråd; Pojkvän som spelar hela tiden 24 Feb 2014, 14:12 5414 1 22. Du vill gärna vara min kk, och ha skön sex med mej ... även om man inte pratar hela tiden. ... underbar pojkvän. Och VEM vill vara ihop med en ... Jag förstår att det finns andra sätt att visa kärlek än bara genom att röra vid varann hela tiden. Illamående hela tiden.. ... det inte så farligt med ibland är det verkligen så jag vill kräkas, ... kan jag inte vara hemma hos kompisar eller min pojkvän. Laila Bagge bjuder nu in hela Sverige till sitt ... honom hela tiden, det blir konstigt att ha en middag med mina ... att nej nu vill jag inte vara med.