Skriver man ut text (vilket det låter som att du gör) ska man ha laserskrivare. Nackdelen är kanske att tonerkassetten kostar en del när man ska byta den, men den är å andra sidan dryg jämfört med skrivarbläck. När jag däremot skriver ut en testsida där den visar alla färger så finns även svart och grått med. Jag har helt nya färgpatroner för jag trodde att de hade täppts till. Har även kört en rengöring för att se om munstycket är täppt men det såg bra ut. När man ska skriva ut något dokument kommer det bara dokument med svarta ränder och rutor högst upp, annars tomt och ingen text. Senast redigerad av Alien 2011-05-04 14:32:48, redigerad totalt 1 gång. Acrobat Reader DC kraschar vid utskrift / Acrobat Reader DC skriver inte ut när jag klickar på knappen Skriv ut Det kan hända om en installationsfil för Adobe Acrobat DC är skadad. För att åtgärda problemet ska du kontrollera att du har den senaste versionen av programmet Adobe Reader DC/Acrobat DC. Satt och skulle skriva ut textdokument tidigare idag och skrivaren kör igång som vanligt, låter som att den skriver men så när papperet kommer ut så är det alldeles blankt Provade att skriva ut ett dokument med både bild och text och då skriver den ut, men endast bilden som finns med.. Det betyder att skriver jag ut en webbsida kommer enbart bilder samt understrykningarna från länkarna med och skriver jag ut ett word dokument är det helt blankt. ... men ut kommer bara bilder och ingen text. Detta fick jag från Canon precis vilket betyder att det blir till att vänta eller rättare sagt köpa nytt och bättre. Varför blir det kommatecken när jag skriver ett å,ä,ö i en rubrik eller i mina kategorier? Ungefär såhär: 28 februari Varför blir det kommatecken när jag skriver ett å,ä,ö i en rubrik eller i mina kategorier? De flesta moderna allt-i-ett-patroner är ett helvete att rengöra om det blivit stopp i dem, det är oftast inget annat att göra än att byta ut den. Men jag har inte några allt i ett patroner. Denna är som sagt ganska gammal när jag tänker efter. Men ja jag har använt CMYK från start, skriver ut med CMYK-profil (för RGB går inte alls att få rätt hur jag än gör när jag gör dom här tavlorna), sparar i PSD när jag ska skriva ut. Sparar jag i JPEG blir det ju helt fel färger när det är CMYK. Jag vet att en arbetsuppgift tar fyra dagar att utföra och via en formel i tredje kolumnen räknar excel ut när uppgiften skall vara klar. Jag skulle vilja att excel hoppar över helger och skriver dit datumet för nästkommande vardag automatiskt. ... Men i de olika formler jag försökt med blir det en dag för litet. När jag gör i RGB så får den inte alls med samma nyanser då blir det HELT annorlunda när jag skriver ut. Så förstår inte varför jag ska göra i RGB? Det är bara i CMYK jag kan få till hyfsat bra färger vid utskrift (förutom denna), jag råkade göra i RGB i början. Det har tagit ett tag men jag har insett att det finns en läxa i det där för hur man gör när man skriver. Med tanke på hur många intressen det finns runt om i världen är det viktigt att förklara för läsaren varför man skriver om det man gör. Men i de olika formler jag försökt med blir det en dag för litet. Om någon jobbat 1/6-15/6 blir svaret 14 dagar i stället för de 15 dagar den faktiskt jobbat. ... Ibland skulle jag vilja se hur det såg ut vid ett specifikt datum (med antal anställda m.m.) och skulle vilja sätta datumet som ett villkor. Varför blir det dubbla radavstånd så fort man vill byta rad när man skriver ett inlägg? Om man nu vill ha ett extra radavstånd före nytt stycke i ett inlägg så är det världens enklaste att fixa det själv. Jag har liknande problem i Writer 1.1.4. När jag skriver så försvinner tecken framför (vet ej om de faktiskt raderas, men de försvinner iaf.) tecknen jag skriver in. Det är väldigt irriterande och det blir ingen skillnad om jag trycker på insert. Hon mådde jättedåligt när vi flyttade isär och förstod tillslut varför jag känt som jag gjort, varför jag mått dåligt under vårat förhållande och jag förstod varför hon mått dåligt. Vi började umgås och båda ville få det att fungera. När man skriver en berättande text är det viktigt att använda sig av ... Varför var ingen här? Jag väntade och väntade, men ingen kom. ... att den blir mer beskrivande. Det var en dag då jag skulle cykla till skolan. Jag gjorde mig i ordning och cyklade iväg. Det … (jag vill egentligen inte eftersom jag kommer bli upprörd) Jag inser utifrån programmets syfte att det är tydligt, precis som du skriver Paula, att det här handlar om att upprätthålla den vita medelklassmannens makt. Men i de olika formler jag försökt med blir det en dag för litet. Om någon jobbat 1/6-15/6 blir svaret 14 dagar i stället för de 15 dagar den faktiskt jobbat. ... Ibland skulle jag vilja se hur det såg ut vid ett specifikt datum (med antal anställda m.m.) och skulle vilja sätta datumet som ett villkor. När etablerade partier inte vet varför de är till, när de inte vet – och inte törs skaffa sig vetskap om – vilket framtida samhälle de önskar, då blir allt futtigt och inte särskilt viktigt. Anledningen till att jag valde den rubriken är helt enkelt att ingen av de människor som knaprar piller blir genuint frisk, konstigare än så är det inte. Nästa fråga: “Man” … Och jag som alltid har hatat gruppaktiviteter och samkväm, varför skulle det gå bättre när jag är 75? Kanske med ett större – just det- jämnmod. ”Never complain never explain”. Det här var det bästa jag läst på ett bra tag – Patriks text och alla insiktsfulla kommentarer! Jag delar mycket av det som redan skrivits. Och jag är pessimistisk om någon snar förbättring. När man skriver en berättande text är det viktigt att använda sig av ... Varför var ingen här? Jag väntade och väntade, men ingen kom. ... att den blir mer beskrivande. Det var en dag då jag skulle cykla till skolan. Jag gjorde mig i ordning och cyklade iväg. Det var varmt ute. Varför oroa sig för att något blir billigare? ... och när en sådan spricker går det illa. Jag skrev lite om detta i ett tidigare inlägg om aktiebörsen. ... suger verkligen i mig dina texter om hur det ekonomiska systemet fungerar. denna text, ”banker lånar inte ut pengar”, ”skattefinansering är en myt” med flera. Varför blir man lärare? ... ”Jag valde det här yrket därför att jag var fascinerad av det när jag själv gick i skolan (bilden till höger). Jag tyckte att det verkade kreativt och att det gav möjligheter att inspirera andra. Ingen text ingen melodi inget bra alls. Ralf kan sjunga, han verkar trevlig och har humor men låten är lika kul som grillkol. ... Han går ut som nummer 8:a. Jag tycker att det är överlägset bästa låten. Vi blir allt fetare i vår del av världen. Vad beror det på? Svaret kanske förvånar: det är INTE att vi äter för mycket och rör oss för lite, enligt vetenskapsjournalisten Gary Taubes som skrivit boken Varför blir vi feta? Och vad vi ska göra åt det? (Optimal förlag, 2011). Att det skulle handla om energibalans – kalorier in och ut… Om din digitala bild inte har samma proportioner som den valda pappersstorleken så fyller bilden ut hela papperet.