Förklaringen är komplex och det tog flera år innan jag verkligen fattade vad som hänt och viktigast av allt, varför. Sanningen fick nackhåret att resa sig, frustrationen att nå farliga nivåer för att sedan, gud ske lov, utmynna i ilska och ett driv att berätta för svenska folket om det märliga juridiska läget gällande djurskyddet i landet. Antingen är kristendomen sann eller falsk. Om du slår vad om att den är sann, och du tror på Gud och hänger dig till Honom, då om den ÄR sann, då har du vunnit Gud, himlen och allting annat. Jag är jurist med erfarenhet från bankvärlden. Är politiskt aktiv sedan 1998. Min vision som politiker är att människor måste få bestämma mer över sitt eget liv. Nåja, nån gång ska väl Sh lära sig att . hantera layoutfunktionen... Medborgarn och kompisen Sparreholmarn lyssnar och iakttar... Arkiv Sparreholmarn uppdat. maj 2018. Blitzortung Animerade väderkartor. Global map of wind Marika Formgrens blogg Om bloggen. Bloggen kom till på begäran från läsare som tyckte att det var knepigt att hitta mina ledare. Syftet från början var alltså att länka till mina SNB-ledare, som publicerades på litet olika ställen från dag till dag. Nu när jag varit borta här från bloggen lite för länge, så har jag också tappat lite koll på vad som hänt. Jag har dock en hel del koll på hur läget är ändå, och det skrämmer mig. Vital information till föräldrar vars barn har fått en ADHD-diagnos av Janne Larsson. Föräldrar som ställs inför någon som vill ge deras barn en ADHD-diagnos, med åtföljande ”behandling” med Ritalina, Concerta eller Strattera, bör först få ta del av nedanstående information. Ja, självklart borde vi crowdsourca ihop pengarna. 15.000 kr är inte mycket om väl nyheten har fått lite spridning och folk är villiga att dela på twitter & fejjan. I mina mörkare stunder funderar jag på vad som skulle hända om Sverigedemokraterna gick ut med det otvetydiga budskapet om att ja, de är rasister, och ja, de står för det helt och hållet. Håller orena andar på at