Ok, för oss som är lite nojiga kanske det här inte är den bästa idén. vill facebook ta bort ... sprid ut sÅ syns det ... nedanstÅende inlÄgg resulterade i blockering frÅn facebook fÖr min vÄn nisse drusefalk. Hur tar jag bort facebook ... När jag skriver ett privat med. Sociala medier handlar om relationer och igår fick jag frågan hur man tar bort personer från Facebook utan att såra någons känslor. Om jag tar bort en vän på facebook, syns de då för han att jag tar bort han? Radera Facebook permanent är inte det ... Tänk dig att du sitter på ett fik med en vän. 3. Men hur gör man om man vill radera det helt och hållet? Om du helt och hållet vill ta bort en händelse du publicerat på Facebook kan du göra det genom att välja Ta bort inlägg ... t.ex. Jag har sett på vissas vän lista att bara de som är gemensamma med mig syns. Hur gör man om man vill behålla en vän på facebook men blockera så att den inte kan se ... Någon som vet hur man går tillväga för det? ... NUVARANDE Så ser du om någon tar bort dig från Facebook. Du kan ta bort någon som vän från hans/hennes Facebook-profil. ... Men hon vill inte heller ta bort henne som vän för då skulle hon bli ledsen. Hur får jag bort det? I denna artikel beskrivs hur man kan blockera och inaktivera Facebook meddelanden som du inte vill se igen. Jag vill också ha det så. Det är ganska lätt att hitta funktionen som tar bort ditt facebookkonto. Jag började fundera och det finns ett par mer eller mindre ... Ta bort som vän Jag och Jonathan hade en diskussion i söndags om skogsutflykter och att gå på vandringsleder i trakten. Att ta bort vänner pÃ¥ Facebook kan ibland bli nödvändigt. Sociala medier handlar om relationer och igår fick jag frågan hur man tar bort personer från Facebook ... Ta bort som vän ... vän”. Vill du avsluta och radera facebook och stänga det helt? Här får du information om hur du tar bort facebook Har lagt till någon som vän på Facebook, men som jag tycker har blivit lite övertydlig med ett särskilt politiskt. Ask a Question Mina vänner kan se när jag senast var aktiv på facebook. Att man inte kan se vem jag är vän med. Ta bort facebook. Personen som du har tagit bort som vän aviseras inte. till en vän så syns den ... ursäkta mina dåliga beskrivningar på vad jag ville ha bort. ... Oftast är dålig bättre – det syns mer”. Om du helt och hållet vill ta bort en händelse du publicerat på Facebook kan du göra det genom att välja Ta bort inlägg ... t.ex.