Joakim Jakobsson hyllas för sin tolkning av ”Slå mig hårt i ansiktet” i Idol. Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever Skjut mig här och nu för nu kan jag dö Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever Joakim Jakobsson framträder med Thomas Stenströms Slå mig hårt i ansiktet under kvalveckan i Idol 2017. Slå mig hårt i ansiktet by Thomas Stenström Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever, Skjut mig här och nu för nu kan jag dö, Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever, 27-åriga Nicklas Tarvainen från Västerbottens län framför låten "Slå mig hårt i ansiktet " i sin videoaudition till Idol TV4 Play-biljetten 2016. Gillar du Nicklas audition? Dela klippet till dina vänner. Så fort vi kommit hem o ätit frukost (efter att ha varit vaken 4h) kastade jag på mig kläder för att ge mig ut på promenad?‍♀️Klädvalet blev väl inte det bästa??? men ibland bryr jag mig bara inte? Det är inte många timmar vi sovit i natt. 27-åriga Nicklas Tarvainen från Västerbottens län framför låten "Slå mig hårt i ansiktet " i sin videoaudition till Idol TV4 Play-biljetten 2016. Inlägg om Slå mig hårt i ansiktet skrivna av Glenn Glicko Andersson Joakim Jakobsson sjunger Slå mig hårt i ansiktet i Idols kvalvecka - Idol Sverige (TV4) 556,612 views. Thomas Stenström - Detsamma (official) 305,142 views. Oj....slå mig hårt i ansiktet? nu börjar Idol bli bra. Den här killen äger ikväll??? #idol #joakimjakobsson Diskografi Album. Nåt annat, nån annanstans (2012) Fulkultur (2014) Rör inte min kompis! (2017) Singlar. Slå mig hårt i ansiktet. Inspelad vintern 2018. Lyssna här. ICONA POP/DEPECHE MODE. I love it ... Hon gör mig galen - Ulf Lundell. Honky tong woman - Rolling Stones. Hoochie coochie man - Muddy Waters ... Billy Idol. Mrs Robinsson - Simon & Garfunkel. Mustang Sally - Wilson Pickett. Joakim Jakobsson stod för en klassiker i "Idol" under torsdagskvällen. Deltagaren valde att sjunga "Slå mig hårt i ansiktet" – och efteråt var juryn helt mållös. Inlägg taggade ‘Slå mig hårt i ansiktet’ Den 8 april kommer Uddevallakillen Thomas Stenström hem och gör en konsert i Agnebergshallen i Uddevalla. Thomas var hemma en sväng och jag passade på att träffa honom utanför Agnebergshallen i just Uddevalla och fick samtidigt en intervju med honom. Idol 2017, Material från slutaudition och annat smått och gott så ni kan följa med på min resa. Jump to. Sections of this page. ... magisk. Första låten: Slå mig hårt i ansiktet. Finns inga ord. Jag hoppas att du går ... hela vägen. See More. September 22, 2017. Nej! Inte du Jocke! Du skulle verkligen inte åkt ut! Download Ansiktet mp3 for free. We have about 50 mp3 files regarding to your search 'Ansiktet'. ... Thomas Stenström - Slå mig hårt i ansiktet (Officiell Video) MP3 M4A Video. Ansiktet - Slow Motion (Lyric Video) MP3 M4A Video. Kommit för att fisa mig i ansiktet. MP3 M4A Video. Joakim Jakobsson stod för en klassiker i 'Idol' under torsdagskvällen.Deltagaren valde att sjunga 'Slå mig hårt i ansiktet' – och efteråt var juryn helt mållös.– … Din låt ”Slå mig hårt i ansiktet” blev en sommarhit och har spelats nära sju miljoner gånger på Spotify. Var du beredd på det? – Nej, jag är sjukt dålig på att avgöra som är en hit eller en singel. Mollie Lindén - Slå mig hårt i ansiktet - Idol Sverige (TV4) Lisa Ajax - Lady Marmalade (Christina Aguilera) - Idol Sverige (TV4) Lisa Ajax - Halo - Idol Sverige (TV4) Leo Fransson får Kishti Tomita att skrika av lycka i Idol 2018 - Idol Sverige (TV4) Idag släpper jag min cover på klassikern "Slå mig hårt i ansiktet". Idol 2017, Material från slutaudition och annat smått och gott så ni kan följa med på min resa. Slå mig hårt i ansiktet – Thomas Stenström live, svenskt musikprogram från 2014 i SVT Play.. Thomas Stenström slog igenom med låten Slå mig hårt i ansiktet.Här får vi veta mer om hans musikaliska bakgrund och ta del av konserten som är inspelad på Pustervik i Göteborg. Mollie Lindén - Slå mig hårt i ansiktet (Thomas Stenström) Fanny De Aguiar - Jag saknar dig mindre och mindre ( Melissa Horn ) Lisa Ajax - En så'n karl ( Lill Lindfors / Agnes ) Joakim Jakobsson sjunger Slå mig hårt i ansiktet i Idols kvalvecka. klipp. 2017-09-21 kl 20:18. längd. 2:55. Joakim Jakobsson framträder med Thomas Stenströms Slå mig hårt i ansiktet under kvalveckan i Idol … 2014 släpper du ”Slå mig hårt i ansiktet” som blev en superhit. Nominerad till både Grammis och P3-guldgalan. Det blir turné m.m. När du tänker tillbaka på detta, hur känns det då? Joakim har hyllats av juryn flera gånger, bland annat när han framförde Thomas Stenströms ”Slå mig hårt i ansiktet” på sin breda skånska dialekt under kvalveckan. När han sjöng ”Love med again” under kvalfinalen kallade Kishti Tomita honom för ”Sveriges Mick Jagger”. Joakim Jakobsson sjunger Slå mig hårt i ansiktet i Idols kvalvecka TV4 ... Och ”idol”-deltagarna ser upp till dig och lyssnar till det du har att säga. Låten ”Slå mig hårt i ansiktet” har gått till historien och kommer alltid vara en del av historiken ... Melodifestivalen eller idol? Jemima Hicintuka uppträder med Blow your mind (Mwah) av Dua Lipa i Idol 2017. Download Ansiktet Brinner Ner from fast and private ... Joakim Jakobsson sjunger Slå mig hårt i ansiktet i Idols kvalvecka - Idol Sverige ... Ansiktet - Över Mig . Starka känslor i kvällens Idol. Yvonne Erlandsson. yvonne.erlandsson@skd.se. ... till exempel när han sjöng Slå mig hårt i ansiktet. Starka känslor i kvällens Idol. ... när han sjöng Slå mig hårt i ansiktet. Karl Thomas Stenström, is a Swedish artist, singer and songwriter. He is best known for his charting single "Slå mig hårt i ansiktet".