Hej säljer fin och välskött flakmoped klass 1 moped nytt flak ny gasvire 3 växlad handväxel sachs motor flakmoppen är helt orginal går fint och allt fungerar... Kr. 20 000 . Sachs. blocket.se . Anmäl annons. Saxoped transport 1197 . Åtvidaberg. 23-09-2018. Sachs 50/4 Ekf 4 Växlad Motor Auktion - 3 dagar kvar: 4100 kr på Tradera: Sachs 2-Vxl … sachs motor 3 växlad Brobergg | Betyg: 5 16 okt 19:21. 1 200 kr 1 200 kr 0 bud. Köp nu 1 500 kr +179 kr frakt; Spara i minneslistan Sparad i minneslistan Fri frakt! Utvald! RN Motor säljer Mopeddelar till bra priser via webbshop eller avhämtning i Upplands Väsby, Stort utbud av Trimsatser och Trimrelaterat samt Elektroniska tändningar. Hitta billigaste Sachs motor hos AllaAnnonser. Till salu inom: ” sachs motor säljes ” Crescent 1252 "Compact" 3 dagar sedan - Blocket.se. Övrigt Enköping. Stålsvänghjul Bmw 23 ... eller prova att söka på 3 växlad sachs motor. nv 22 sachs motor 150cc En lagerring eller lagerbana som passar till Sachs motor som modellen 50/3 LS. 3 växlad handväxel med trampor. säljes / styck Har en motor liggande som jag aldrig startat. Enligt den jag köpte den av skulle den vara nyrenoverad men inget jag vet något om. Om det finns intresse så tar jag en bild Nållager rulle till alla Puchmotorer. styckevis 3,5x7,5. Till en motor behövs 46 st. Märke & modell Volvo 242DL Årsmodell 1982 Mätarställning Snart 17500 Effekt & vridmoment 106 starka förgasarhästar Motor B21A (snart en B6304) Växellåda & kraftöverföring Puchverkstan.se, försäljning av reservdelar till Puch och Sachs. Stort lager och snabb leverans. ART NR. INFORMATION. ORGINAL NR. PRIS: Sachs / Motor: 17-500-15: CYLINDER 50cc. Gjutjärn. 38 mm. För fläktkyld motor. Specialinsug. Original cylinder, lev. utan kolv. Säljes styckvis. Åtgår 3 st till en motor. MQ035-10-22-102. 40,00 kr / st. Lagerstatus ... Kopplingsfjäder Sachs. Säljes styckvis. Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Moped 1252 är monterad med SACHS-motor 50/3 KFS, 3-växlad med fotväxel och kickstart. Crescent 1252 RN Motor säljer Mopeddelar till bra priser via webbshop eller avhämtning i Upplands Väsby, Stort utbud av Trimsatser och Trimrelaterat samt Elektroniska tändningar. Växelaxel Sachs 3-växlad hand. 395 SEK. I denna sats ingår 30 stycken rullar vilket räcker till en hel motor. SACHS-DELAR för mopedmotorerna . SACHS 50/2 S - Sachs 50, 2-växlad, med pedaler. SACHS 50/2 KS - Sachs 50, 2-växlad, med kickstart, passande bl.a. Den sista Svalan med mod. nr 19 kom 1963 och hade då en Sachs motor. Växelaxel Sachs 3-växlad hand. 395 SEK. Alternativ. Varianter som matchar dina val: Pris. Visa 0 ytterligare Visa färre . I denna sats ingår 30 stycken rullar vilket räcker till en hel motor. Sachs originalnummer 29045-115 ... Säljes parvis, höger och vänster sida. 529-10.115/116. Reservdelar till Sachs koppling. Lameller, tryckstänger och förstärkt koppling för dig som kör trimmat. Motorn är en fläktkyld 3 växlad Sachs. Det lilla framhjulet är ca 5 tum mindre än det grovmönstrade 21-tums bakhjulet. Tanken på 3 l är inbyggd i ramen och man kommer åt att tanka genom att lossa vingmuttern vid sadelbågen och fälla fram sadeln. Mopeden hade en 2- eller 3-växlad Zündapp-motor på 1 hk. Mustang mamba fanns både med och utan det undre motorfästet och "skruvtanklock" beroende på årsmodell Text från Wikipedia. Moped 1289 är monterad med SACHS-motor, 50/3 LFS, fläktkyld, 3-växlad med fotväxel och kickstart 1969 - 70 - 71 års modell. Moped 1290 är monterad med SACHS-motor, 50/3 KFS, 3-växlad med fotväxel och kickstart, 1972 års modell Sachs originalnummer 1028510-7018 eller 0286 206 000 Nummer 16 på sprängskiss. Obs, om du har en med 22 tänder så måste du även byta Växelaxel Sachs 3 växlad. Classic Motor är Skandinaviens ledande tidning för äldre fordon och startade som Signalhornet redan 1969. Vi skriver om fordon med hjul och motor, oavsett om … Jo jag har en 3växlad motor till compacten och vill gärna få mig en 4 växlad! Måntro vad lkh motorerna har suttit på för moppar? Till sist får jag för mig att fläktkylda Sachs har en mindre cylinder medan luftkylda är betydligt större! 60cc verkar ju också ha stora kylflänsar! En seriöst iordninggjord 4 växlad EKF motor. Alla lager är bra! Alla gängor är toppen bra både i kåpor och på axlar! Splines är fina. Motorn säljes utan cylinder, förgasare och tändsystem då det troligtvis är fel för den som köper motorn, jag kan givetvis sälja den med det också om så önskas. Puchverkstan.se, försäljning av reservdelar till Puch och Sachs. Stort lager och snabb leverans. Denna moped säljes på uppdrag av en kommun. Flakmoped Cresent Tillverkningsår: okänt Motor: SACHS *Bensindriven *3-växlad *Ny kedja Däck: 80%-95% hej har en sachs motor som bara ligger och blir dammig det är 3växladmed hand växel den skulle suttigt på min flakmoppe men ska sätta på en större motor .