Så det gällde för min konstnär att skapa en ny form, dölja den gamla med skuggor, färg och konturer. Ett helt sjukt pilljobb. Lyssna på Put Your hands Up för Sverige här: lnk.to/SverigeLY Samir & Viktor har under de senaste åren streamats över 160 miljoner gånger och haft stora hits med låtarna "Success", "Groupie” och "Saxofuckingfon". År 2016 medverkade de i Melodifestivalen med succélåten ”Bada nakna” och i år hette bidraget ”Shuffla” och de kom på en … Simon PAIRS UP Two Girls To Make New Duo... Watch What Happens! ... Samir & Viktor - Put Your Hands Up för Sverige (feat. Anis Don Demina) (Official Video) - Duration: 3:28. "Put Your Hands Up (If You Feel Love)" är en sång av australiska sångerskan Kylie Minogue, utsläppt som den fjärde singeln från hennes studioalbum Aphrodite (2010). Efter fjärdeplatsen i årets Melodifestival är Samir & Viktor nu aktuella med VM-låten Put Your Hands Up För Sverige. Låten går den här veckan direkt in på svenska singellistans 14:e plats. Samir & Viktors nya singel ”Put Your Hands Up För Sverige" feat Anis Don Demina ligger topp 10 på Spotifys topplista och gör succé även på YouTube Charts. Put your hands up för Sverige / Vi reser i Sverige och spelar musiken / På gator och torg / Vi gör ingen besviken / För gamla som unga Discovered 10655 times using Shazam, the music discovery app. put your hands up fÖr sverige! Lyssna via länk i min profil ?? ?? #sommarplåga @samirbadrans @viktorfrisks frisk.badran.bernson Sååå sjukt grym?? ️ Samir och Viktor släppte egna VM-låten ”Put your hands up för Sverige” i början av juni. I dag kommer musikvideon – som lyfter ett … Då passar det ju bra att Samir & Viktor släpper videon till deras hyllningslåt för Sverige, som heter just Put your hands up för Sverige. Med mångfald och fotbollen i centrum blir det en härligt peppande video för en låt som lätt skulle kunna användas för att lyfta VM-truppen till att göra mål. Samtidigt presenteras Equalizer Producer Camp, där artister och låtskrivare bjuds in till producentkurs på Spotifys huvudkontor. Spotify Equalizer Project startade våren 2017 med syftet att öka och förbättra jämställdheten och mångfalden bland låtskrivare och producenter – yrkesroller i musikbranschen som än i dag är mansdominerade. 9. Samir & Viktor featuring Anis Don Demina: "Put your hands up för Sverige" 10. Tyga featuring Offset: "Taste" Källa: Spotify. Fakta: Mest spelade låtarna globalt TT 1. Drake: "In my feelings" 2. Maroon 5 featuring Cardi B: "Girls like you" 3. Cardi B featuring Bad Bunny & J Balvin: "I like it" 4. Juice Wrld: "Lucid dreams" 5. Xxxtentacion: "Sad!" 6. God mat till ett mkt bra pris. Härligt avslappnad atmosfär med sydeuropeisk känsla. Dock skulle verk... ligen AC, fläktar och markiser behövas i denna otroliga värme. Nu mitt tredje besök på tre månader men nästa gång blir efter denna extrema hetta. Efter en succé-vår med en #1 på Spotify är Samir & Viktor nu tillbaka. "Put Your Hands Up För Sverige (feat Anis Don Demina)" är en hyllningslåt till Sverige. Kvinnliga låtskrivare ska inte ses ner p ... “Put Your Hands Up för Sverige”, Samir & Viktor (feat. Anis Don Demina) Easily share your publications and get them in front of Issuu’s millions of monthly readers. Idag är hon artist och låtskrivare och aktuell som utmanare med Jag vill göra det nu. ... På Put your hands up för Sverige är även Anis Don Denima med. Easily share your publications ... vi visar musikens roll för hela Sverige och ... Studion fungerar nästan som ett kontorshotell för låtskrivare. Så det gällde för min konstnär att skapa en ny form, dölja den gamla med skuggor, färg och konturer. Ett helt sjukt pilljobb.