Info för kattungar gratis.Få resultat från 8 sökmotorer i en! Nej, tyvärr, men det kommer en ny kull från henne inom några månader. Vi har kattungar till salu. Exempel på långhåriga katter: Brittiskt långhår – BLH; Cymric – CYM; Helig birma – SBI; Kurilean bobtail – KBL/KBS; La perm – LPL/LPS; Maine coon – MCO hereditärt angioödem c1 E-mail rotera skärm windows 8 kortkommando. Är ingen eller bara ett par besvarade godkänns ni inte. Vi har kastreringskrav på förmedlade kattungar från oss. 200 kr. Långhåriga kattungar till salu Så, Perser är ju tillsammans med flera andra raser långhåriga, långhåriga katter är kanske de mest populära då de ser lite extra fluffiga och söta ut. Kullarna sorteras efter födelsedatum, äldst först. ... Jag har nämligen haft perser hela livet och gillar deras temperament men jag tycker att dem ser lite för sura ut för min smak (gud, jag låter så dum! PKD testat katteri, Perser katter, Carina Fransson Svedala De kommer efter vackra, sunda & PKD-fria föräldrar med ett underbart temperament! Kattungar två st till salu med allt tillbehör. Orsaken till att kattrasen heter Ragdoll är att den kan som en trasdocka när man lyfter den eftersom katten är väldigt lugn och avslappnad. ... så att vi får träffas. Sedan 3 år är jag hemma och ägnar mycket tid till våra älskade katter. Positivt med kattungar av rasen Ragdoll Det finns många anledningar till att kattälskare väljer kattungar av rasen Ragdoll. Skåne, Östra Göinge. Kattungar till salu 13 annonser Brittringen ansvarar inte för om uppfödarna meddelar om annonserade kattungar redan är reserverade, sålda eller tingade. Alla kattungar från oss är vid leverans: Minst 12 veckor gamla. Välkommen till vår lilla sida. Långhåriga kattungar till salu. 200 kr. Kattungar till salu - Kattannonser kattannonser.se/ Hos oss på kattannonser.se kan du annonsera efter katter och kattungar helt gratis, här finns allt från bondkatter till perser och birmor. Natten mellan 12 och 13/4 föddes 6 små ulltussar. Mitt stamnamn registrerade jag 1986.Jag bor sedan 25 år i ett rött hus i skogen tillsamman med min KÄRLEK Hasse och våra katter. Export/Import 08. Kattungar till salu 13 annonser Brittringen ansvarar inte för om uppfödarna meddelar om annonserade kattungar redan är reserverade, sålda eller tingade. Vi bor strax utanför Lund (Skåne) och våra kattungar lever och utvecklas i familjen till lugna och trygga katter. Jag heter Tina Jivefalk och har haft Perser sedan 1985. Annonser: i kategori Katter & tillbehör, sida 1 - Katter, kattungar och kattillbehör. Är du ny uppfödare och vill stå med här? Söker du efter en lite äldre Bengalkatt kan du titta på omplaceringar. Blandras mellan Klassisk Perser & Maine Coon. Bedövning ryska blå kattungar till salu. Kattungar till salu Ange ålder,färg & kön på kattungen , leveransdatum och ditt namn+ telefonnummer Kattungar Till Salu has 6,216 members. Kattungar. Foder 11. Perser kattungar till salu skåne från alla köp & sälj marknader i Sverige. En kull efter Solvillan's Cocos och Ursus of white frost "Franke" har nu kommit till världen. 1 500 kr. Katter till salu Letar du efter en ny livskamrat eller har du en kattunge som behöver ett nytt hem? Vill du som registrerad uppfödare annonsera om aktuell kull? Rekommenderat kattungepris är 9000-10000 kronor. Skicka dina uppgifter till ordforande.spexus@gmail.com För att få stå med skall du vara registrerad i något av kattförbunden och följa de regler och lagar som rör försäljning av katt. Bild saknas. Hon finns på min hemsida under Till salu. störande grannar ovanför. B-blod Sällskapet Sibirisk Katt har inga rekommendationer för detta i dagsläget. Till salu 07. Vi har bengalkattungar till salu 1-2 gånger per år. Web results. Landskrona. svanskotan efter förlossning . Ragdoll (RAG) Nina Rehn; ... Perser (PER) Ragdoll (RAG) ... Helig Birma kattungar finns tidvis till salu i färgerna brunt, blått, choklad & lila samt tabbyvarianterna. vedträ eller ponten . Välkomment till vår uppfödning av norsk skogkatt. Till salu. Det finns inte lika många utpräglade raser på kattungar att välja på det finns raser på valpar.Trots detta finns det ungefär dubbelt så många katter som hundar i Sverige. Leveransklara 15/11, är då vaccinerade,chippade och besiktade. Katt unge sökes som på bilden grå vit fluffig. Exempel på långhåriga katter: Kattungar till salu - Kattannonser kattannonser.se/ Hos oss på kattannonser.se kan du annonsera efter katter och kattungar helt gratis, här finns allt från bondkatter till perser och birmor. Kattburar kattlådor m.m, samt avelskatter mm. Här hittar du bengalkattungar hos uppfödare i föreningen. - Gratis annonsering för privatpersoner o … Vi har för tillfället en vit hane som behöver omplaceras men han är äldre. När dina kattungar är sålda meddela oss så vi kan ta bort annonsen. För att underlätta uppföljningen ber vi dig som kattungeköpare skicka intyget, som du får med dej vi köpet av kattunge, underskrivet av din veterinär, när din katt kastrerats. Kattungar 06. Att välja bland kattungarna. Info för kattungar gratis.Få resultat från 8 sökmotorer i en! billiga flyg till stockholm från ängelholm hotell göteborg centralt liseberg bästa filmer 2015 dn; ... perser kattungar till salu skåne. Leveransklara 15/11, är då vaccinerade,chippade och besiktade. Välkommen till S* Flingans Perser och Exoic. 150 kr. Hon är 3 veckor på fotot. Klassiska Traditionella Chinchilla perser katter - mix av äldre sund modell. Skåne, Landskrona. Då har äntligen denna vackra hona kommit hem till oss S CatMaster´s 1 Candy-floss Please PER f O2 6 Nu har han kommit hem Anitwas Toshiro exo b 33 (choklad) hane Vill du som uppfödare av perser och exotic stå med i denna lista ? SE*Åhsome's. Vaccinerade två gånger mot kattsnuva och kattpest. Välkomna till S*Hagabodas kattuppfödning. Rekommenderat kattungepris är 9000-10000 kronor. ... Uppfödning och kattungar. Så, Perser är ju tillsammans med flera andra raser långhåriga, långhåriga katter är kanske de mest populära då de ser lite extra fluffiga och söta ut. För dig som köper katten till sällskap har detta ingen betydelse, liksom övriga gentester för egenskaper som inte är sjukdomar. Stockholm, Solna. Avmaskade. Koderna för katternas färg och mönster hittar du här. Veterinärbesiktigade (ej äldre än 7 dagar) Id-märkta med chip. Önska köpa billig hund. Asteras har tre ljuvliga perserkattungar en cremevit hane,en svartvit hona och en blåvit hona.Dom är levklara 4/11 och är då över tolv veckor,dom är efter PKD fria linjer.Dom är vid leverans reg i Sverak,dubbelvacc,chippade besiktade och avmaskade.Datorn fungerar ej för tillfället,så jag kan ej ta emot mail.Låter det intressant så slå gärna en signal så … Nej, tyvärr, men det kommer en ny kull från henne inom några månader. Stamtavla | Bilder | Köpinformation. När ni ansöker finns det 2 frågor ni ska besvara. 3 000 kr. ... det finns ju en tråd här med chillor till salu Registrerade hos Sverak med stamtavla. Kattungarna växer upp tillsammans med både andra … ... dessutom har jag lärt mig att INTE ta med en 5 åring och en 2-åring att titta på kattungar man inte till … Kattungar till salu. Långhåriga,söta kattungar.båda föräldrarna är perser/norskskogskatt(finns att se i hemmet). Hon heter Chrystal Crown. Här nedan finner du de annonser som är aktiva hos oss just nu, du kontaktar sedan ägarna enkelt genom telefon eller e-post där ni kommer överens om affären. Omplaceringar 09. Katt unge sökes. Kronoberg, Alvesta. Hälsa/Beteenden 10. långhåriga kattungar till salu från Kr ... Två stycken charmiga perser/norskskogskatt 50% maine coon kattungar födda 27/6-18 önskar nu ... Skåne (12) Stockholm Jag är en SVERAK diplomerad uppfödare som föder upp Perser/Exotic i liten ... Perser och Exotic kattungar till salu