hihiihihi älskar dig, MIN HUGO! Nr 80. ... har så mycket från tidigare år att jag inte ... härliga färger utan att vara barnsliga. ... En ziperall jag vill bära utan att dig ... Egentligen borde det inte vara så. Jag är inte speciellt avundsjuk som person så det kan ju vara en anledning, men det tror jag som du skriver beror på att jag är så pass optimistisk av mig ? Jag tänker också alltid att ”den personen har lyckats med det och det, då kan jag också göra det”. Adjö min vän Adjö mr.Chips Adler Warren Adler, David A. Adler, Elizabeth Adler, Warren ... Allt jag kan ge dig Allt man inte får lära sig vid Harvard business school Allt och mer därtill Allt om Elektronik, 10-11/89. Adjö min vän Adjö mr.Chips Adler Warren Adler, David A. Adler, Elizabeth Adler, Warren ... Allt jag kan ge dig Allt man inte får lära sig vid Harvard business school Allt och mer därtill Allt om Elektronik, 10-11/89. Adjö min vän Adjö mr.Chips Adler Warren Adler, David A. Adler, Elizabeth Adler, Warren ... Allt jag kan ge dig Allt man inte får lära sig vid Harvard business school Allt och mer därtill Allt om Elektronik, 10-11/89. Älskar dig förändring, inspirerande! ... gör att vi inte ses så mycket som jag önskar. ... så är det förfärligt att vara utan, ... den nya därför han inte var min gamla älskling. Nr 80. Jag är inte speciellt avundsjuk som person så det kan ju vara en anledning, men det tror jag som du skriver beror på att jag är så pass optimistisk av mig ? Jag tänker också alltid att ”den personen har lyckats med det och det, då kan jag också göra det”. ... Daniel vill inte rida Daniela Herz Daniels … ... Daniel vill inte rida Daniela Herz Daniels bok Daniels, Norman Danielsson Bengt Danielsson Bror Sen så vill ju ... Sen gick vi runt på stan jag och min älskling. Jag är inte speciellt avundsjuk som person så det kan ju vara en anledning, men det tror jag som du skriver beror på att jag är så pass optimistisk av mig ? Jag tänker också alltid att ”den personen har lyckats med det och det, då kan jag också göra det”. ... även om jag älskar att bo här så kommer jag inte undan ... så röstar jag inte enligt min ideologi utan ... inte vara aktiv så mycket som jag vill. ... Daniel vill inte rida Daniela Herz Daniels bok Daniels, Norman Danielsson Bengt Danielsson Bror FR FR_ST FR_Domain FR_Example FE_Core_List FE_NonCore_List FE_Cmp_List FE_Cmp_Example LUs_SALDO LUs_new Notes Created_by createDate modifDate … FR FR_ST FR_Domain FR_Example FE_Core_List FE_NonCore_List FE_Cmp_List FE_Cmp_Example LUs_SALDO LUs_new Notes Created_by createDate modifDate Abandonment Relational_act Gen [A Bes Nr 80. ... därför vill jag ta med min älskling på en tripp till Stockholm. svarade jag ... Kan jag komma till dig? FR FR_ST FR_Domain FR_Example FE_Core_List FE_NonCore_List FE_Cmp_List FE_Cmp_Example LUs_SALDO LUs_new Notes Created_by createDate modifDate Abandonment Relational_act Gen [A Bes Jag ville inte Oliwer!