Det här är åren mellan barndom och tonår. ... förvirring och häftiga humörväxlingar. 11-12-åringen kan vara mycket trevlig, men bara när den själv vill. Hej jag är oroad sedan många år för min son som är snart tolv år. Han är så lättirriterad och arg. Min son är 11,5 år och har blivit så "deppig". Han säger att inget är kul, skolan är skit mm mm. Han har t o m sagt vid ett par tillfällen att han inte vill leva. Kunde varit ett självpoträtt av min son..... Är alla 11-åringar så här otrevligt arga jämt och har. En 4-åring är ofta en ängel borta och hemsk hemma. Det är precis som det ska vara. ... Så kallad växtvärk är vanligt. Det är svårt att vara stilla. Kanske är det så att hon och ... Så fort det inte passar henne så blir hon arg. Om det nu är så att hon vill ha det som hon ... eller som hon blir arg över. Jag har en fråga som gäller min älskade dotter. Jag är ... så att du inte behöver hänga ut din 11-åring. Min 4,5 åring är så arg.... Samtalsforum med barnen i fokus. Besvara. 4 inlägg • Sida 1 av 1. rikki ... 11. Hej! Ny här men har kikat runt och läst inlägg under en längre tid. En 4-åring är ofta en ängel borta och hemsk hemma. Det är precis som det ska vara. "Lilla tonåren" brukar man kalla 6-årsåldern för. Rastlös, med myror i kroppen och tvära kast i humöret: gnäll, ilska, irritation och så plötsligt väldigt glad. 4-år är på många sätt en harmonisk ålder. Barnet är aktivt, nyfiket och roligt. Min 11-åring är morgonpigg, men väldigt dålig på läxor, lappar, borsta tänderna och hålla reda på smutsiga/rena kläder. Ibland har han en massa åsikter om den vegetariska maten vi äter för syrrans skull. Men hon vill berätta, för hon tycker att det är så anmärkningsvärt att skolan polisanmäler en 11-åring. Hennes son har en adhd-diagnos och kan bli väldigt arg … Hej! Min 6-åriga dotter skriker att hon inte vill leva mer när hon får sina hemska vredesutbrott. Det är så himla obehagligt. Precis nyss skrek hon att hon skulle ta en kniv och sticka i sitt hjärta. May 4, 2016 Min 8-åring är förtjust i sötsaker May 4, 2016 Min 8-åring har en kompis som är ohyfsad Apr 25, 2016 Kommer min 7-åriga bonusdotters nattskräck gå över Idag är min son 26 år – och min yngsta är 11 – och han och hans systrar tycks betydligt lyckligare och helare som människor än jag någonsin trodde att de skulle kunna bli med en så ”stukad” mamma som mig… Ja, och när han stöter på patrull blir han så arg, så arg. Och det är (stundtals) så sjukt gulligt. Jag har listat 3 av hans bästa sätt att uttrycka sitt raseri: ... 22 januari 2017 kl. 11:47 ... Sådär är min 5-åring. Han har varit sån sen strax innan två-årsåldern. I veckan falsettskrek han sig blå för att han inte fick cykla. Inte så att hon trotsar, utan snarare så att hon inser att det inte är någon idé att anstränga sig – allt är ändå hopplöst. Eftersom alla förväntar sig det värsta, kan hon ju lika gärna uppfylla deras förväntningar. Nu är inte min blogg speciellt stor men eftersom jag ändå har ett visst antal läsare här varje dag och varje vecka så känner jag ändå ett litet ansvar över att påverka i … Har en pojke som är världens underbaraste kille hemma. Men i skolan blir han arg. Arg för han tycker att andra barn spelar ojuste i fotboll. När jag var ungefär så gammal som Q är så var det uppenbarligen dålig stämning i min klass, som hade att göra med ett kotteri runt en ny flicka i klassen. Pappa nämner det ibland, säger att under den perioden var jag ofta väldigt arg när jag kom hem från skolan. Är det mig du är arg på eller är det nåt på jobbet? frågar pojken sin mamma, som inte är så förtrogen med sin känslovärld. Hon vet inte ens riktigt om att hon är arg. Hon tänker att hon är på lite dåligt humör kanske – men pojken känner att hon är arg. Min 12 åriga dotter är arg mest hela tiden. Mot sin 8 åriga lille bror. Han säger att hon aldrig är snäll mot honom. Vad lillebror än säger är stora syster tvär och fräser. Min 16-åring är alltid arg. FRÅGA Jag är en 50-pluskvinna som har problem med min 16-åriga dotter. 12 åring som är arg - Min 12 åriga dotter är ... om mig" utan att man ens yttrat ett ord eller rört en min. Jag var en alldeles för arg mamma när mina barn var ... 11 februari, 2017 kl. 21:27 ... Jag bär på enorm ångest och skam över att inte kunna hantera min ilska. Är så trött på min sambo och hans daltande med sina barn ... Arg 6-åring. Jag har en 6-årig kille som är konstant arg. Han tar mest ut ... Den äldsta är 11. Min man är alltid arg och sur. Login or Sign Up. Log in with; Terapi och psykologifrågor på nordens största psykologiforum! Search in titles only. Sedan strök jag hans våta kinder och frågade om han fortfarande var arg. Mmf. ... och när han stöter på patrull blir han så arg, så arg. Och det är ... 22 januari 2017 kl. 11:47 ... Sådär är min 5-åring. Tidigare i veckan hade jag tänkt att inte lägga mer energi på detta men när jag idag såg ett nytt inlägg så blev jag både arg och ledsen. Min intention var Det är så här.... Min son som är 6 år har ... svar på HUR jag ska betee mig när han blir så fruktansvärt arg? Ett litet Ps. Tyckt&Tänkt Posted by Tommy SvenssonWed, October 03, 2018 12:58:20. TJENARE FOLKET. Ett litet Ps.