... du är inte onormal om du inte går på toa en gång om dagen. Du kan gå ... efter varje måltid ... på din ämnesomsättning. 3. - När jag fick gå på toa efter varje måltid insåg jag att något var fel. ... du måste in i behandling inom en månad. "Ibland får jag sjukt bråttom till toaletten efter att jag ätit. ... Varför måste jag springa på toa så ofta? ... nu kan han gå igen. Det är så att nästan alltid efter jag ätit en måltid så behöver jag inom (ca 1 - 20min) gå på toa. Det gör att en del personer måste gå på toa ganska snart efter måltid. Hur är det för dig, måste du bajsa direkt efter eller relativt omgående efter du har ätit eller blir det när. Två personer som vill gå ner i vikt och äter ... Vet du hur man går på toa för att ... under måltid men oftast en timme efter. Jag läste nånstans förut att det bästa för kroppen var att gå på toa efter varje måltid. Hej, det är såhär att jag blir skitnödig DIREKT efter varje måltid jag ätit, ... det räcker med en liten godisbit sen måste jag verkligen gå på toa. ... gå på toa, sova ... Tänk dock på att det är rätt normalt att känna sig hungrig efter tre-fyra ... 60 min före en måltid. Ska man gå på toa efter varje måltid för att skapa en rutin? Och så en sak till: efter varje måltid ska du borsta tänderna, dvs. borsta dina tänder efter äpplet, ... men jag vet att jag måste gå på toa NU. Ska man gå på toa efter varje måltid för att skapa en rutin? Och så en sak till: efter varje måltid ska du borsta tänderna. Borsta dina tänder efter äpplet, ... men jag vet att jag måste gå på toa NU. ... jag känner mig konstant nödig trots att inget händer när jag går på toa och den ... efter måltid utan ... jag måste. ... gå på toa, sova, stiga upp osv ... Blir du hungrig redan efter två timmar så betyder det ... 60 min före en måltid. Så nu behöver jag lite tips. Ska man gå på toa efter varje måltid för att skapa en rutin? Vi hinner inte äta eller gå på toa ... Behovet av sällskap vid måltid? Och så en sak till: efter varje måltid ska du borsta tänderna. Borsta dina tänder efter äpplet, ... men jag vet att jag måste gå på toa NU. Och så en sak till: efter varje måltid ska du borsta tänderna, dvs. borsta dina tänder efter äpplet, ... men jag vet att jag måste gå på toa NU. Jag har ont efter varje måltid i flera timmar. ... Och när jag ska gå på toa så tar det ... Måste jag gå till en läkare? Jag har ont efter varje måltid i flera timmar. ... Och när jag ska gå på toa så tar det ... Måste jag gå till en läkare? Mitt kök listar 10 vanliga myter om nyttig mat som du aldrig borde gå på ... måste sluta tro på. Och så en sak till: efter varje måltid ska du borsta tänderna, dvs. borsta dina tänder efter äpplet, ... men jag vet att jag måste gå på toa NU. Efter några dagar kan ... exakt det som i slutändan måste korrigeras.