(text & musik: Mauro Scocco) Så många människor omkring mig Utan varken mening eller mål Alltid nån som blir över Säg mig varför blir det alltid så Capo:5 / [Verse] G D Så många människor omkring mig C G utan varken mening eller mål G D Alltid nån som blir över, säg mig C G varför blir det alltid så? G D Nån däruppe måste ha Himlen runt hörnet Lyrics: Så många människor omkring mig / Utan varken mening eller mål / Alltid nån som blir över / Säg mig varför blir det alltid så … Lyrics to 'Himlen Runt Hörnet' by Lisa Nilsson. Så många människor omkring mig / Utan varken mening eller mål / Alltid nån som blir över / Säg mig Lisa Nilsson (Lisa Nilsson) Himlen runt hörnet lyrics: Så många människor omkring mig, / utan varken mening eller mål. Lisa Nilsson slog igenom 1992 med dunder och brak över hela Norden då hon släppte sitt tredje album "Himlen runt hörnet". Några av hennes största hits "Varje gång jag ser dig”, ”Allt jag behöver” och "Himlen runt hörnet” är från genombrottsskivan. Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år" Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år" The Theatre - Gothia Towers • 8 Nov - 11 Nov. Köp biljett Från 495 kr. Hem Föreställningar Show Evenemang Lisa Nilsson. Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år” I fjol fyllde Lisa Nilssons album ”Himlen runt hörnet" 25 år, något som firades med tre utsålda kvällar på Göta Lejon i Stockholm. Lisa Nilsson slog igenom 1992 med dunder och brak över hela Norden då hon släppte sitt tredje album "Himlen runt hörnet". Några av hennes största hits "Varje gång jag ser dig”, ”Allt jag behöver” och "Himlen runt hörnet” är från genombrottsskivan. 1000 event-, konferens- & upplevelseleverantörer! Välkommen till sökportalen Eventmarket. Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år”. Här hittar du vår låtlista på svenska till möhippan, svensexan, födelsedagsfesten eller företagsfesten. Möten med intressanta kulturpersonligheter land och rike runt. Programledare: Fredrik Önnevall. Gothia Towers erbjuder hotellpaket och hotellerbjudanden i Göteborg för familjen, vännerna, kollegerna eller på tu man hand. Sveriges största evenemangsguide. Här hittar du biljetter och information till konserter, teater, revyer, festivaler och andra evenemang i hela Sverige Sjung in låt i studio - garanterad succé! ALLTID LÅGA PRISER! “Det var helt oslagbart!! Låten är klockren, GRYMT! Faktura / Klarna Bankgiro eller Plusgiro Visa eller Master Faktureringsavgift Stat / Skola / Kommun Louis De Geer Konsert & Kongress i Norrköping är ditt självklara val för konsert, events, konferenser & fester! Välkomna till det vackra industrilandskapet! Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år” LISA NILSSON - HIMLEN RUNT HÖRNET 25 ÅR på Jönköpings Konserthus Elmia #2 i Jönköping den 26 oktober - Tickster.com I fjol fyllde Lisa Nilssons album ”Himlen runt hörnet" 25 år, något som firades med tre utsålda kvällar i Stockholm. Nu kommer jubileumsturnén till Uppsala! Lisa Nilsson - Himlen runt hörnet 25 år Lisa Nilssons album ”Himlen runt hörnet” fyllde 25 år i höstas. Detta firas nu med en Sverigeturné i en stad nära dig. Lisa Nilsson. Himlen runt hörnet 25 år. Obs! Åldersgräns 18 år (13 år i målsmans sällskap – dvs förälder eller laglig förmyndare). Endast ståplats. Köp biljetter till LISA NILSSON – HIMLEN RUNT HÖRNET 25 ÅR på De Geerhallen i NORRKÖPING. Se evenemang, datum, biljetter, priser, erbjudanden och mer information. Lisa Nilsson är på turné i hela Norden med ”Himlen runt hörnet”. Foto: Therese Jahnson Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år”. Lisa Nilssons album ”Himlen runt hörnet” fyllde 25 år i höstas. Detta firas nu med en Sverigeturné i en stad nära dig. Lisa Nilsson slog igenom över hela Norden år 1992, när hon släppte sitt 3,e album.  Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år" Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år" The Theatre - Gothia Towers • 8 Nov - 11 Nov. Köp biljett Från 495 kr. Hem Föreställningar Lisa Nilsson The Theatre. Lisa Nilsson på höstturné med jubileumskonserten ”Himlen runt hörnet 25 år” I fjol fyllde Lisa Nilssons album ”Himlen runt hörnet" 25 år, något som firades med tre utsålda kvällar på Göta Lejon i Stockholm. Lisa Nilsson slog igenom 1992 med dunder och brak över hela Norden då hon släppte sitt tredje album "Himlen runt hörnet". Några av hennes största hits "Varje gång jag ser dig”, ”Allt jag behöver” och "Himlen runt hörnet” är från genombrottsskivan. Köp biljetter till LISA NILSSON – HIMLEN RUNT HÖRNET 25 ÅR på Linköping Konsert & Kongress i LINKÖPING. Se evenemang, datum, …  ”Himlen runt hörnet” gav Lisa Nilssons karriär en rejäl skjuts och skivan ska nu hyllas med två jubileumsföreställningar. Lisa Karolina Nilsson (born August 13, 1970, in Tyresö) is a Swedish singer. She is perhaps best known in Scandinavia for her 1992 hit, "Himlen Runt Hörnet", produced by Mauro Scocco and Johan Ekelund. Lisa Nilsson, född 13 augusti 1970 i Tyresö är en svensk sångerska. Nilsson fick ett stort genombrott med sitt tredje album Himlen runt hörnet 1992. Publicerad 2018-04-23. Lisa Nilsson till Mosebacketerrassen med ”Himlen runt hörnet 25 år” Närmast traditionsenligt gästar Lisa Nilsson Mosebacketerrassen i sommar för en konsert under bar himmel.