Landstinget i Värmland skriver på sin hemsida att fysisk aktivitet på recept bara får skrivas ut till personer över 18 år. Läs om hur dina personuppgifter behandlas. Du loggar in till Mina recept med mobilt BankID eller E-legitimation som du får via din bank. Beroende på vilken vård det gäller och var är reglerna olika för vård utomlands. Med 1177 Vårdguidens e-tjänster kan du snabbt, enkelt och säkert kan sköta dina vård- och tandvårdsärenden utan att behöva köa i telefon. Västmanland. Ja, det låter ” konstigt”… Att önska sig en sjukdom!? Startsida. Kontaktlista. Mina vårdkontakter. Västernorrland. Västerbotten. Västernorrland. Läs allt om Vårdcentralen Kil i Kil, Värmland på Vården.se. ... Mina vårdkontakter; Mottagningen ligger på Hälsostigen 1, Kil Startsida. För att kunna logga in med BankID så krävs det att du har Java installerat och aktiverat i din webbläsare. Så fungerar det. Landstinget i Värmland håller på att utveckla nya webbtjänster. 1. Landstinget i Värmland håller på att utveckla nya webbtjänster. Mina vårdkontakter är en e-tjänst som gör det möjligt för invånare och vårdmottagningar att kommunicera via Internet på ett säkert sätt. Klistra in alla värden (avsluta med tab) ... Statistik för svensk e-hälsa 2016 Anonym [gästrättigheter] Västra Götaland. All inloggning här sker med e-tjänstekort. ... Värmland. ... När jag loggar in i Mina vårdkontakter på ... Reumatikerdistriktet Värmland Välkommen! › E-legitimation › E-tjänstekort » Den här veckan tar landstinget steget fullt ut och erbjuder den till invånare i Uppsala län. Region Västmanland ansvarar för hälso- och sjukvård och tandvård i Västmanland. Med 1177 Vårdguidens e-tjänster kan du snabbt, enkelt och säkert kan sköta dina vård- och tandvårdsärenden utan att behöva köa i telefon. Vi ansvarar även för att planera och samordna utvecklingen i länet. Sök på den här webbplatsen. Här kan du på ett enkelt och säkert sätt kontakta vården - dygnet runt. Hej Thomas! 1177 Vårdguiden är hela Sveriges samlingsplats för information och tjänster inom hälsa och vård. ... Värmland. Vårdval Värmland innebär att du kan ... Information om vilken vårdcentral du tillhör har inte skickats ut av landstinget. Mottagningen ligger på Västra Torggatan 24 Västra Götaland. Västmanland. Var står Värmland i utvecklingen av e-hälsotjänster i landstinget? Mina vårdkontakter. Sök på den här webbplatsen. ... Webbadressen för Mina Vårdkontakter är: Västerbotten. Du är alltid välkommen att ringa, mejla eller skriva till oss. Läs allt om Vårdcentralen Gripen i Karlstad, Värmland på Vården.se.