Här får ni en lektion i varför det kan vara svårt att hitta r-ljudet, och hur man kan träna. Han var en av 80-talets stora flickidoler. Men sedan kom mordhoten mot mammorna i videon som … Jag har gjort en kommentar på en video, och kan se att andra lämnat kommentarer på min kommentar. Som vanligt var det träning på fredagen men det var inte … Det går inte att kommentera privata videor. Om du inte kan hitta en kommentar efter att du fått en avisering är det möjligt att kommentaren redan har tagits bort. En liten lösning jag hittade ett tag tillbaka var att koppla upp mig på en VPN. Här får ni en lektion i varför det kan vara svårt att hitta r-ljudet, och hur man kan träna. Du har säkert inte missat att man sedan en tid kan göra om sitt Youtubekonto till en kanal. Du kan titta på trafik från externa webbplatser som sociala medier, webbplatser där dina videoklipp bäddas in, på YouTube (sökningar, rekommendationer, startsidan), vad tittarna söker på för att hitta dina videoklipp och på vilka enheter och uppspelningsplatser de ser dina videoklipp på YouTube. 1) Skapa ett Youtube-konto. Följ våra enkla steg och du kan börja tjäna pengar på Youtube på nolltid. Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Endast innehållsskapare på YouTube har tillgång till hjärtan, medan både tittare och innehållsskapare kan klicka på gilla eller ogilla på en kommentar. submitted 2 years ago by keepitt. Filbilagor på dokumentnivå som bifogas med verktyget Bifoga en fil i Verktyg > Redigera PDF > Mer spåras inte med andra kommentarer i ett granskningsflöde, vilket kan medföra att dina bifogade kommentarer försvinner. Du är därför automatiskt nätkund hos det elnätsföretag som äger ledningarna där du bor. Jag kan inte se mina kommentarer under mina inlägg och jag kan inte kommentera andras inlägg som bloggar här på FOR ME heller.. Håller ni på och uppdaterar sidan eller är det något annat? Youtube och jag. Några kommentarer från deltagare och andra finns på #webbvideo på Twitter, och du får gärna använda den taggen för att ställa fler frågor eller komma med fler kommentarer. Inlägg om Youtube skrivna av kristoopher. Tack :) TACK för kommentarer, det är min dotter Alva Asp som hjälpt mig göra designen hon är jätte duktig, ja på allt faktiskt hennes blogg heter Detta är ett val som man som uppladdare får välja för att försäkra sig om att videon inte läggs upp på sidor som man inte … Till alla frustrerade föräldrar till barn som inte kan säga r-ljudet - kika på den här filmen av logoped Josefin Hansson på Specialpedagogiskt Centrum i Kungsbacka. Ni når all information om er (personuppgifter, kommentarer etcetera) på Disqus.com där ni även tar bort denna om ni så vill. Nej, du kan inte byta nätleverantör. Bonus! ... Jag har inte sett kommentarer på länge heller. Kör bredband 10 från Telia WDSL. Nej, du kan inte byta nätleverantör. Filbilagor på dokumentnivå som bifogas med verktyget Bifoga en fil i Verktyg > Redigera PDF > Mer spåras inte med andra kommentarer i ett granskningsflöde, vilket kan medföra att dina bifogade kommentarer försvinner. Jag har Telia Bredband 100/100 och det känns ganska illa att jag inte ens kan se på Youtube klipp i 360p utan att videon slutar spela för att buffra i en minut (och sedan krascha). Flera hundra storfilmer har lagts upp på Youtube - som du nu kan se helt gratis. Alla kommentarer på YouTube är offentliga, och vem som helst kan svara på en kommentar du lägger upp. Om du är osäker på ditt databasnamn, starta Lime CRM och titta i det undre högra hörnet av fönstret. Somsagt jag tar absolut inte åt mig, gjorde denna videon för de kanske kan vara en kul grej. Till alla frustrerade föräldrar till barn som inte kan säga r-ljudet - kika på den här filmen av logoped Josefin Hansson på Specialpedagogiskt Centrum i Kungsbacka. ... Klicka på Ny kommentar i gruppen kommentarer på fliken Granska. Om trakasserier tar formen av regelrätta attacker kan de rapporteras och tas bort. SVT Dokumentär – som kritiserats för att använda en bild på den sovjetiske propagandafilmaren Mikhail Kaufman som logotyp – har efter uppvaktning från Richard Gardt och Göran Uhlin svarat att man inte tänker visa filmen. Går det inte att se Youtube-klippet jag lagt upp? Det är inte okej att lägga upp kränkande videor och kommentarer på YouTube. Nu har filmen visats 400 000 gånger, och Lennart Bång har suttit i tv-sofforna för att berätta om sitt projekt. Archive for the 'Youtube' Category ... Ni vet vem jag menar. ... Du kan inte infoga en kommentar i området Sidhuvud eller en sidfot i ett dokument. använd dig bara av klipp som du själv äger, alternativ fått ägarens tillåtelse att använda. SE FILMEN: Mobbningsfilmen som gör succé på Youtube Vallentunabon Lennart Bång gjorde en film om mobbning och lade ut den på Youtube och Facebook. Jag får aviseringar om att några kommenterat och kan se att där finns 3 svar från 3 olika personer, men jag kan ej se … Följare 0. - YouTube. Fler får tillgång till minispelare på Youtube Se Youtube-klipp när du scrollar på Youtube ... "Man får inte ha en dator på instrumentbrädan" ... Vi kan ta bort kommentarer som ni har postat på Feber men inte komma åt eller hantera era andra uppgifter. Om inte annat vill jag fästa uppmärksamhet på att även Du kan kommentera en del viktiga artiklar under ”Ifrågasätt” på DN och SvD. I’m youtubbing! Kanske kan ni ge mig lite input i detta ärende. Jag kan inte se mina kommentarer under mina inlägg och jag kan inte kommentera andras inlägg som bloggar här på FOR ME heller.. Håller ni på och uppdaterar sidan eller är det något annat? Ibland kan vissa Youtube-klipp vara spärrade för inbäddning och då krävs att ni kollar på klippet på Youtube istället! Om du vill tillåta kommentarer för en video som inte är tillgänglig för allmänheten lägger du upp en olistad video istället. Filbilagor på dokumentnivå som bifogas med verktyget Bifoga en fil i Verktyg > Redigera PDF > Mer spåras inte med andra kommentarer i ett granskningsflöde, vilket kan medföra att dina bifogade kommentarer försvinner. Jag kan inte säga äj! Sverigedemokraterna överklagade Youtubes beslut, och morgonen efter var filmen tillbaka ­– men med en varningstext om att videoklippet ”kan vara olämpligt för vissa användare”. ... Har på senare tid upptäckt att jag får väldigt dålig hastighet på Youtube och kan inte förstå varför. Skriv kommentaren i den pratbubbla som visas. Men jag kan inte se dem. Relaterade artiklar. Den andra augusti på kvällen plockades filmen bort av Youtube, ­med ett meddelande till den som försökte se filmen, om att den stred mot Youtubes riktlinjer. Om inte annat vill jag fästa uppmärksamhet på att även Du kan kommentera en del viktiga artiklar under ”Ifrågasätt” på DN och SvD. Du är därför automatiskt nätkund hos det elnätsföretag som äger ledningarna där du bor. Jag har varit med om mycket det kan ni se på en storytime på min kanal på youtube Tjej, 13 Blivit kallad bög, hora, idiot, jävel, horunge, kukhuve och vita jävla man. Du kan anpassa din kanal på YouTube så att tittarna snabbt förstår vad den handlar om och kan prenumerera. Handelsdelen av el kan du däremot välja fritt, det vill säga vem du vill köpa din el av. När jag till exempel ser ett inlägg, med säg 80 kommentarer, kan jag ibland bara välja mellan "Senaste händelserna" och "Toppkommentarer" - och utifrån dessa kommer jag aldrig åt alla kommentarer, utan ser alltid bara ett urval.