Illamående hela tiden - inte gravid ... Nu har doktorn sagt att jag nog mår illa psykiskt, att jag är stressad eller deprimerad o vill ge mig antidepressiva. Borde det inte gått över nu? Jag mådde så fruktansvärt illa efter maten. Men det gick ju inte. Jag mår illa Paret Josh och Linda gör av med hur mycket pengar som helst som de inte har. Äter jag lite för mycket så mår jag dödsilla. Jag har magkatarr av all medicin jag proppar i mig. Jag kan äta hur mycket som helst men efter en kvart så blir jag så hungrig igen att jag är nära att kräkas. Illamående hela tiden ... Sön 27 mar 2011 11:26 Läst 28426 gånger Totalt 4 svar. Hej Jag är en helt vanlig tjej som går i 7:an men jag har ett problem som är det värsta jag vet i mitt liv just nu. Jag har förstoppning trots laxoberaldropparna. När jag väntade min son (3 år sen) mådde jag illa hela tiden. Arg för att jag misslyckats igen. Jag är en tjej som går i 7 och har ett problem som jag har haft sen jag gick i 5. Graviditet nummer ett och två: mådde fruktansvärt illa under hela graviditeterna, hade även svår foglossning. Jag mådde hemskt illa första tiden av graviditeten och jag kunde inte vara inne på kontoret utan att få kräkkänslor. Okej, jag vill bara inleda det här med följande: Jag är inte gravid. Mår illa hela tiden! Jag orkar seriöst inte mer. Året var 1989 när Magnus Ugglas album "35-åringen" förmörkade den svenska musikhimlen. Ja, visst är det så att det skönmålas mycket. Var det inte det här som operationen skulle fixa? Min vardag. Jag mår illa VARJE dag och specielt på morgonen och jag har gjort det i 2 och halvt år nu. Jag mår illa tills jag ätit frukost, jag måste småäta nåt hela tiden för annars kommer känslan direkt. Jag är i vecka 15. Jag har nu i kanske två veckor börjat må illa väldigt mycket. Mår illa. Just nu är jag väldigt trött på att må illa. Visa ... Enda gångerna jag inte mår illa är från när jag vaknar tills jag går upp ur sängen. Samma kön alla tre. Lyxfällan har tagit sig an dem. Det går bara inte att plugga när jag mår illa hela tiden. Jag e gravid å mår sjukt illa hela tiden. Jag mår illa tills jag ätit frukost, jag måste småäta nåt hela tiden för annars kommer känslan direkt. Fråga barnmorskan › Kategori: Oregelbundna mens/blödningar › Jag har sedan 4 veckor tillbaka mått illa varje dag, hela tiden. Denna gången har illamåendet tagit fartt ordentligt nu, och jag känner mig uppblåst som en ballong. Vad kan jag göra för att må bättre? Orken att pressa mig finns inte där. Är så sjukt besviken på mig själv. Hej! När jag vaknar känns det som att jag på allvar ska spy. MissJu­lie. Jag mår så illa. ... Jag mådde illa under hela tredje graviditeten och samtidigt flyttade vi in i ett renoveringsobjekt. - Netdoktor. - Svar på allt Jag har haft sammanlagt 3 panikattacker under ca 4 månader. Göra mig fri från både illamående och inflammation? Graviditet nummer tre: mådde toppenbra hela tiden, ingen foglossning, märkte knappt att jag var gravid. Det får bli sjukskrivning fram tills koloskopin. ... hela tiden och trött har jag varit hela tiden men det är överkomligt. Okej, jag vill bara inleda det här med följande: Jag är inte gravid. Jag mådde illa hela tiden förra gången fram till missfallet v22. Illamående hela tiden.. - Jag har ett problem som jag finner rejält störande och som tar kraften ur mig fort. 19 oktober, 2014 21:53. På min kropp. - Hej! Helt säkert. En graviditet är tuff för kroppen och att det skulle vara allmänt att man mår så gott och allt är så härligt och bra hela tiden är ju en rätt sned bild. Helt säkert. Gick in i v 11 igår och sedan några dagar har jag mått fullständigt uselt. inte så jag kräktes, men tillräckligt för att vara väldigt jobbigt. Jag minns att jag kämpade med näbbar och klor för att värja mig. Mår illa hela tiden stress - Vilka symptom på stress/utmattning har ni upplevt? Hjälp jag är hungrig HELA TIDEN :(Som rubriken säger, jag är hungrig hela tiden och jag håller på att bli galen. Jag tror det berodde på avsaknaden av kolhydrater. Mår illa hela tiden, vad är det? Jag mår illa nästan hela tiden.