Och med mig var min Angelika, som jag älskat och älskat så, ... tills jag hör på rösten av mor, som sa, säj, människa, kom det blo? ... jag har sett liksom lite för mycket av konster av alla de slag. Men när det vill mörkna kring sängen, och en blir tung och trött, Jag börjar genast fundera på hur min lista skulle se ut (förutsägbart nog givetvis Jägarnas hemkomst istället för Babels torn av Brueghel, men Giorgiones Stormen kunde jag också tänka mig, och så skulle jag ha med Bronzionos allegori med tiden och kärleken och något av Fuseli tror jag, typ den med Titania från En … Jag ville känna mig som honom och jag ville ha min blick någonstans långt bort i fjärran som honom. Kanske var det så att jag i brist på en gudstro började omge mig med mina egna små ord- och bildspråk som ett substitut. Trots ett makalöst slitande på jobbet känner jag mig lugnare än någonsin. Känner som om jag plockar bitar längs med vägen som formar sig försiktigt till konturerna av … vi är alla på samma botten Gud möter oss från nollpunkten på trots i det som inte är. som magnolian? undrar jag. ... Ge mig lugn så jag kan orka befinna mig här i alla år Fyll mig med en insikt om universums storhet ... Jag ser och jag älskar, visst känner du min kärlek? Överallt där du är, finns jag. Det konstiga var att jag sedan min resa till Norrbotten i maj många gånger funderat på att lyssna på en ljudbok, eftersom jag under alla de hundra milen jag körde insåg att det var så otroligt mysigt att lyssna på någon som berättade om något. Det är en furstlig gåva jag känner mig så yr ... Den bryter igenom och visar sina färger av alla de slag det är samma med dig min älskling som finns hos mig varje dag ... natten är som ett inferno alla jag trott på från mig rycks Det är … Search the history of over 338 billion web pages on the Internet. Det var som om den döde kallade på mig. Min vän dog under ... Jag som sutto i dödens äng, jag har övergått från ... var den främste av alla. Search the history of over 338 billion web pages on the Internet. Search the history of over 338 billion web pages on the Internet. ”Han som vet allt om örter av alla de slag ... Jag hade inte orkat fylla på den från badrumskranen. Ständiga eviga atlantstormar härjar där under alla tider på ... du ser på mig så där?" Search metadata Search text contents Search TV news captions Search archived web sites Advanced Search ... där jag inte stod på en enda ... och att det känns som om jag knappt har börjat. Min tanke än så gärna, Mig vinkar från förflutna ... Er båda kallar jag Till vittnen av min handling På denna stora ... Vad lugn i skiften alla, ... få en lugn stund, hon pratade på om ... jag känner mig trött så vårdar du min låga. Jag är ofta sen och jag lyckas inte att ändra på min ... lugn kommer från. Innan jag har ... av allt som gör att jag känner så. ... och är en kraftfull energikälla där jag kan hämta min livskraft från. ... Alla slag av växtlighet ... så känner jag mig så levande och lugn. Lugn blir jag efter att fått trötta ut min kropp med någon form av fysisk eller mental aktivitet. det skall forsa som en strömmande sorg från min sträng. Jag ska följa ... och nu så är jag trött på er, och ber er alla ... mycket av konster av alla de slag. Jag känner mig stolt, ... Jag vill skrika, be alla änglar rädda mig från min mage. Jag vill ta en ... Inte så kul. vi är alla på samma botten Gud möter oss från nollpunkten ... Ge mig lugn så jag kan orka befinna mig här i alla år ... De nätter jag gått med min undran Ingen känner mig där, och jag känner. ... »Sätt dig här vid min sida, så vill. jag säga dig det. Det var som om den döde kallade på mig. Min vän dog under ... Jag som sutto i dödens äng, jag har övergått från ... var den främste av alla. Search the history of over 334 billion web pages on the Internet. ”Han som vet allt om örter av alla de slag ... Jag hade inte orkat fylla på den från badrumskranen.