Vi är en humortrio som finner njutning i att göra korta små filmer om den tragikomiska vardagen. Ensamma på Tele2 Arena! | I Just Want To Be Cool VS. 12 Ursäkter för dina dåliga betyg. Nyårsafton. FEM I... PROV. Kakan. Störig Jultomte. ... Täcket. Tacokväll. Back to the Cool Shape-machine! ... Detta händer under täcket hos mig! I have kept the results long enough and I just want to shout it out! Sara Marefat is on Facebook. Join Facebook to connect with Sara Marefat and others you may know. Linn Alexandra Ebba Håkansson is on Facebook. Join Facebook to connect with Linn Alexandra Ebba Håkansson and others you may know. Idag har jag haft en riktigt lugn morgon. Jag har bara slappat här hemma - druckit min morgonmål, sett några avsnitt av 90210 och varit på gott humör. Bara så alla vet det här är inte riktiga ijustwanttobecool det här är bara en fan club!!! ! Kämpa Sverige Lyrics: Kämpa Sverige, nu kämpar vi på / Vi vill se bollen gå i mål / Kämpa Sverige, nu kämpar vi på / Vi vill se bollen gå i... / … Instagram: http://instagram.com/eemilbeer http://instagram.com/joel_adolphson http://instagram.com/victorbeer Så ska vi göra det nu(hu)? (Eh eh eh ey eh eh eh ey) Det här är vad vi väntat på I flera veckor nu Hon la blicken på mig och så sa hon: Kom och ta mig nu Men då kom Bertil dit Plötsligt var han där och han slet oss isär Bertil Neeej Han gör alltid så jag kan inte han förstå Bertil faaan! Lyrics to '#Självis' by IJustWantToBeCool. Vaknar upp i panik klockan tolv på en måndag / Skulle vart på kontoret vid nio för att jobba / Hur ska … Är det arenan som gör fotbollsspelaren? Det tar Joel, Emil och Victor reda på i det andra avsnittet av I Just Want To Be Cool VS! I Just Want To Be Cool-killarna har fått Tele2 Arena helt för sig själva, och måste givetvis prova ALLT. Nyss skrev jag ett jättelångt inlägg, det längsta jag nånsin skrivit kanske. Sen suddade jag ut alltihop. Det blev bara skit. Men vad fan. Och just ja, jag ääälskar mina blåa jeans från Zara. Jag är så så så glad att Jossan hittade dem och ville inte själv ha dem haha. Nu är jag tillbaka inne och skall försöka hitta på något att göra här hemma. [13] [14] Carey mindes att hon som fyraåring brukade ta med sig radion under täcket på nätterna och sjunga och finna ro i musiken. [14] I lågstadiet var hon duktig i ämnen som litteratur, konst och musik. its just summertime and we standing chillin (riiiight...!) cops rollin' by while we just passed a J inna cypha', eyes red I … Want to get a new pair of sunglasses before we leave and some more tanks. Went to the store today to buy some new makeup… met a really good seller and I think she saw that I felt lost in there! The past weeks has been really good. Just another WordPress.com weblog. Bitterbaggen’s Weblog ... själv efter att sett denna film ja då vet man att det är en creepy film!! och till er andra som sitter gömda under täcket ikväll,Dont ever lock back.. just run!!!! I just want you to know who I am….. Or do I just want to give you a real, raw look into the life of me? Well, for one thing I don’t know if I am really interesting enough for that, so I … But I did it and I actually managed to keep my cool for maybe 10min into check-in. Then I just couldn’t anymore. The thought of leaving Louis, all my friends and my life in Los Angeles just hit me from nowhere and that devastating feeling stayed with me the entire 15h it took to get back to Gothenburg. KAN bara ha varit just då, just där… jag tror dock inte att det är en ”myt” (och de kvinnorna jobbade, så vitt jag vet, de flesta heltid). … To win I want you to answer: ... gloss from clarins, instant light. I love the smell, all the diffrent colours, and the way that it feels on my lips! Just perfect. You should try it! I am so happy that I got it when you posted about it! Julia Österlund: 2012-03-01 - 2012-04-01 ... Julia Österlund I'm completely at ease with downloading music. I don't need the material stuff that those mb:s are packaged in, I just want the music. I subscribe to the newsletter of indie/experimental music online record shop Boomkat because what they recommend tend to be music I am interested in. I agree not to expect anything from Mother or you, but I do want to buy Undine and Sintran for myself. I've wanted it so long," said Jo, who was a bookworm. ... De lade sig ner i sängen och drog upp täcket. Det verkade inte alls som det vore jul. Just nu firas det för fullt runtom i världen.. ... men eftersom jag återigen drabbats av någon helvetesförkylning får jag snällt fira i min ensamhet under täcket. Cool tavla "Ebbe" från House Doctor. Tajm to slip! /Kram Emilia. Publicerad av Emilia Öhlander kl. I'm sure he will be fine if he just get som sleep. svarade jag i Harrys ställe då han inte gav ifrån sig ett ljud. - I can take him home if you want to stay. He only lives 5 minutes away from me. sa Zayn. Täcket på samma sätt, kuddarna på samma sätt etc. Jag blir helt tokig annars. Minsta lilla grej som kommer emellan detta gör mig stressad haha!! ... Då berättade han om sina visioner, vad han ville och vilka rätter han ville ha på menyn. Jag tyckte han var så cool som gjorde sin grej. Just sit there in front of the TV and with a shit ton of tacos on the coffee table, totally relaxed! I want to share everything with them, how I feel, what I do, what I'm thinking. You know, everything. And I want to know what's going on in their lives too. Damn that’s hard! Det är -20 grader ute så det känns lite tacksamt att vi är tvingade att vara inomhus just idag. Under täcket med en snusande storasyster (to be). Varmt och mysigt. ... -"It is still easier than living without a baby when a baby is all you want. "-"Oh, that must be so true...", nickade hon. Julia Österlund: 2012-03-01 - 2012-04-01 ... Julia Österlund To win I want you to answer: ... gloss from clarins, instant light. I love the smell, all the diffrent colours, and the way that it feels on my lips! Just perfect. You should try it! I am so happy that I got it when you posted about it! Hörde just på nyheterna att man nu ska mäta höjden på sin mage när man ligger ner på ett plant underlag. ... Han var otroligt cool och bara blickade ut över den lilla församlade skaran i kyrkan medan prällen kämpade med att hålla upp den 8,5 kilo tunga killen i luften. Before you start baking it’s good to know that I usually make my cupcakes just a bit smaller to make sure there’s enough room for frosting under the sugarpaste. ... Make sure the cupcakes are completely cool before you start. I usually go around one or two times depending on the look I want to achieve. I want to hold you near Fly away in the atmosphere ... och orda ner lite fina stavelser som i slutändan bildar en liten vers eller liknande som beskriver hur jag känner just precis nu! This particular blog is no doubt cool additionally factual. I have picked up a bunch of helpful advices out of this amazing blog. I ad love to come back again and again. jag ska titta på film, The fault in our stars, och sen ligga i sängen, under täcket, med en katt bredvid/på mig.