Boka bord på någon av våra restauranger. Boka bord på någon av våra restauranger. Välkommen Efterfrågan på en restaurang i Stockholm har länge varit stor och därför hoppas vi snart kunna etablera våra restauranger även i andra stadsdelar, säger Wilhelm Vintilescu. Stadig expansion Pinchos är ett svenskt restaurangkoncept som etablerades i … Visste du att antalet individer som drabbas av bröstcancer ökar varje år? MEN: chansen att bli helt frisk har också blivit större och är idag mycket god! ?? Det beror bland annat på att allt fler upptäcker och kan behandla sjukdomen i ett tidigt skede - ofta tack vare regelbundna självkontroller! Namnet Pinchos kommer från Spanien och används om mat man äter på tandpetare och på just restaurang Pinchos har man en hel bardisk med mat som man äter direkt med sin tandpetare. På Pinchos uteservering har man plats för drygt 45 sittande gäster och att ha sin uteservering med en trottoar mellan själva restaurangen och uteserveringen kan vara lite av en utmaning då det finns bestämmelser för hur man hanterar alkohol bland annat. Kom dit fick ett bord, fick vänta ca 5min för att få bordskoden. Och tyckte det kändes märkligt att bli informerad om hur länge vi fick lov att stanna. Vi var där kl 17 och fick veta att vi fick stanna till 19.30. Har aldrig varit med om det på nån annan restaurang! Att sitta och vänta så länge som gäst (många andra runt omkring oss också) och se hur grabbarna i köket mest lallar omkring, ja man SKA ha kul på jobbet, men är restaurangen fullsatt så får man lägga i en högre växel. Han har en Sommelier-utbildning så vill man dricka ett passande vin till maten så är Pinchos ”the place to be”. Vad är det som är speciellt med Pinchos? När det blev aktuellt att du skulle öppna la jag ut det på Värnamo Citys Facebook och bara efter ett par timmar hade det nått säkert 20 000 personer. när vi var i Skövde lämnade vi Ebbe-Lou en kväll med sin absolut bästa kompis – faufaa, för att gå ut och äta. vi hade bokat ett bord på Pinchos men vi var lite tidiga och jag hann in i en butik precis innan stängning och hittade … Som vanligt är det superfint väder och man undrar hur länge detta ska hålla i sig. Nu ser det ut att bli varmt ett par dagar till och sedan får vi se. Önskar dock regn till alla trakter där det brinner så att de kan få hjälp med att få bukt med dessa otäcka bränder. Låter ju hur bra som helst med dagfest, speciellt när man närmar sig åldern då man inte orkar festa hela natten och vara människa dagen efter. ? Har försökt få bord på Pinchos hur länge som helst, men får nog inse att det får bli att boka bord en eftermiddag istället för en kväll. ? Inga planer för helgen. Han har en Sommelier-utbildning så vill man dricka ett passande vin till maten så är Pinchos ”the place to be”. Vad är det som är speciellt med Pinchos? När det blev aktuellt att du skulle öppna la jag ut det på Värnamo Citys Facebook och bara efter ett par timmar hade det nått säkert 20 000 personer. när vi var i Skövde lämnade vi Ebbe-Lou en kväll med sin absolut bästa kompis – faufaa, för att gå ut och äta. vi hade bokat ett bord på Pinchos men vi var lite tidiga och jag hann in i en butik precis innan stängning och hittade … Efter att ha vaknat till ordentligt, smällt nyheten och insett ”men det är ju inte JAG!”, rakat mig, duschat pudrat och smort in, morgonritualen tar lång tid, så tog vi oss till Konsthallen här i stan för att titta på allt vi inte har råd att köpa. På helgerna och ibland även vissa vardagar måste vi begränsa sittiden så att så många som möjligt får möjlighet att boka in sig. Man har därför möjlighet att välja hur länge man önskar ha bordet. Ofta har de dessutom kö till sina bord – avbokar gästen i tid så hinner restaurangen ringa någon på listan, säger Mats Hulth. Mathias Dahlgren driver Restaurang Mathias Dahlgren på Grand Hôtel i Stockholm. Vad kul att helt plötsligt stöta på en som jag inte har pratat med på länge: MARINO RAHMBERG som jag gick i samma klass i ett år på Idrottsllinjen på Örebro folkhögskola! Träffade på honom av en slump när jag satt och väntade idrottshuset på att Lindells cykel skulle öppna och plötsligt kommer Marino Rahmberg och slår sig ner vid mitt bord. Det va första gången jag var där , maten va god men ... Det ska inte behöva ta 35 min från beställnin gen är skickad tills maten är klar , sen när vi betalt å kvittot kom så sa killen " ni har väl koll... på hur länge eran sittning är " då hade vi 10 min kvar . Men med tanke på väntan på maten så blev man rätt stressad . MEN! på Pinchos så får man äta godis 7 dagar i veckan, 365 dagar om året -det har vår Cirkusdirektör sagt. ? Därför undrar vi om det finns någon som läser detta som gillar ovanstående läckerheter?? ?Isåfall är det dags att göra er röst hörd! ?Like'a, kommentera eller gör som oss.. En helt normal fråga till ett sällskap som sitter vid ett långbord på Pinchos och diskuterar hur många rätter man ... bord. Under dessa 2h så har ingen plockat disk i närheten av vårt bord eller vid vårt bord. Ingen har ... länge på bordsnr,, vi hade ... man äter. Sen när det över så vänder vi sida och det blir som ingenting har hänt. Jag är så trött på det. Man ... har en liten aning hur ... bord på Pinchos! Lördagslyx på hög nivå… Vi hamnade på Pinchos ... Maten serveras på rejäla träplankor som man sätter mitt på bordet. Lite avskärmande men snyggt. Har inte hört något på länge! ... Vi fick ett bord och en stol till sist, ... Först en kurs i hur man viker ett perfekt flygplan av papper. Lördagslyx på hög nivå… Vi hamnade på Pinchos ... Maten serveras på rejäla träplankor som man sätter mitt på bordet. Lite avskärmande men snyggt. Ibland behöver man ta lite paus och fundera på hur man kan göra ... stycken 4 personers bord på Pinchos!