Och såhär får man tvillingar: ... Vet då f-n inte hur jag ... lägg dem i din gravida sims inventory/väska(?). Tryck på dem så ska hon kunna äta dem. I vanliga fall är det ungefär 10% chans att din sim får tvillingar, ... Anonym 4 augusti 2012 09:29. ... Hur kollat man på barnzoonen? ... så man kan få tvillingar?? Och när ska man ... 4 en gång :O utan att fuska :/ vet inte hur de ... kanal i sims. ... Hur man får tvillingar. ... pratar och lyssnar på magen minst en gång. Sedan får simmen som är ... 4. » Öppna mig « Hej på er! Har du alltid undrar hur man förstorar saker i Sims 4? Eller hur man flyttar på saker med smidigt? Hej ni som inte vet hur man skaffar tvillingar. Jo man kan inte få tvillingar så fort man äter vattenmeloner eller äpplen så här ska man göra det funkade på … Jag hatar när man måste få ihop massa livslånga poäng...så här kommer ett tips på hur du kan gör: Starta upp sims som vanligt H... Hur du får Tvillingar / Trillingar! 1, För att få tvillingar eller trillingar så går du in på din sim och köper på livslång lycka. Hejsan! Jag ska idag tipsa om hur man får tvillingar elelr trillingar på sims! Jag har läst via hemsidor o.s.v . TVILLINGAR/TRILLINGAR. När mamman är gravid så ska man gärna dansa till stereon, fast till barnmusik.Om ni inte vet … För mig behövde man byta typ på skolorna, spara och sedan byta tillbaka för att spelet skulle fatta galoppen. Mathilda, fruktbarhetsbehandlingen gör det lättare att få tvillingar/trillingar, men om man inte har råd med den så kan sims-mamman lyssna på barnmusik eller titta på barnkanalen i 3 timmar. Och det finns ingen kod som ger mer visumpoäng automatiskt, man får visumpoäng genom att klara av äventyr i landet simmen är i. Där skulle man titta på barn teve i 2 tim och sen dansa barn musik i 2 tim, om den inte föddes då skulle man umgås med dens famij..... så här stod de ... Hur du gör för att få tvillingar i Sims: 1. Börja med att göra barn. 2. Efter någon dag eller så blir din sim gravid. 3. Om du vill ha tvillingar på Sims 2 så är koden: ... Det är störst chans att få trillingar om man ser på barnkanalen på tv SAMTIDIGT som man lyssnar på barnkanalen på radio!!! Och såklart läsa BÅDA böckerna! ... Den gör så du får tvillingar lättare. Om du vill ha den fort så ger jag dig ett tips! Hallå alla simsälskare! :D. Jag (Becca) har nu börjat spela The sims4 allt mer och har lyckats få tvillingar några gånger, men nu fick min sim trillingar Gjorde inget speciellt faktiskt. Någon fler som fått trillingar i sims 4? Min simsfamilj har sedan tidigare ett tvillingpar Egon och Leon Oj, hade ingen aning om detta :S, men jag vet att man ökade risken för tvillingar om man åt spegetti efter att man fått veta att man var gravid i the sims 2. =) ... Hur många barn kan man ha på sims 3 och kan man få fyrlingar eller femlingar. Månadens uppdatering är en saftig rackare, med hundratals ändringar, förbättringar och fixade problem för en massa innehåll i The Sims 4. Läs vidare för att ta en titt på några speciella! SimGuruGnome är fortfarande ute på uppdrag, så ni får fortsätta dras med trista gamla mig. Om dom äter cheesecake när dom är gravida så blir det tvillingar Finns på efterätterna när man har ganska många matlagningspoäng har jag för mig Othersims En blogg om PC spelet The Sims 4! Här får du följa allt från den knasiga Familjen Granrot, till några bra tips och guider om spelet. Det är ganska ovanligt att du får 2 tvillingar på Sims. Om du har otur, väntar du på denna lycka i flera generationer. Men du kan uppfylla denna önskan med små knep. ... Hur får man gratis Starbucks med Foursquare Checkins eller via e-post Endast idag! August 24. Precis som i de tidigare "the Sims" så finns det en rad koder som gör det möjligt att andra olika värden i spelet. För att aktivera dessa koder så tryck följande knappar på … Hejsan! Jag ska idag tipsa om hur man får tvillingar elelr trillingar på sims! Jag har läst via hemsidor o.s.v . TVILLINGAR/TRILLINGAR. När mamman är gravid så ska man gärna dansa till stereon, fast till barnmusik.Om ni inte vet vad jag menar med barn musik, skriv en kommentar Om du vill ha tvillingar på Sims 2 så är koden: ... Det är störst chans att få trillingar om man ser på barnkanalen på tv SAMTIDIGT som man lyssnar på barnkanalen på radio!!! Och såklart läsa BÅDA böckerna! ... Den gör så du får tvillingar lättare. Om du vill ha den fort så ger jag dig ett tips! Man kan visst speeda upp graviditeten! Gör boolProp fusket i fuskrutan. Håll in shift och tryck på din gravida sim. Leta efter speed up my pregnancy. Om dom äter cheesecake när dom är gravida så blir det tvillingar Finns på efterätterna när man har ganska många matlagningspoäng har jag för mig Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims. Men tänk på: 1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Haha, äntligen! Att få tvillingar och trillingar i The sims 3 är mycket lättare än vad man tror! För det första måste du ha ett par med tillräckligt hög relation för att skaffa barn, efte När man fött 4-5 barn så är man nog en bit över trettio redan. Hur vanligt är det att man får tvillingar? Under de sista åren på nittonhundra-talet ökade tvillingfödslarna i Sverige. The Sims Studio; Antal ägare 294; Utvald recension-Spelbetyg. Snittbetyg Recensioner 8.3 9 ... Guide: Hur man får tvillingar. Inskickat av Fuska-nu den 10/05 -10 11:56. Guide: Ladda ner nya prylar ... Inget material på sidan får kopieras eller spridas vidare om inte källa anges. I samband med lanseringen av The Sims 4 har vi på Eurogamer samlat en hel lista av fuskkoder, som vi hoppas ni har glädje av. Varsågoda!. Såhär aktiverar du fuskkonsolen: Du aktiverar fuskkonsolen i spelet genom att trycka CTRL+SHIFT+C varpå ett textfält dyker upp i övre vänstra hörnet. Den här sidan visar fusk till The Sims 3. För att aktivera ett fusk, öppna fuskrutan genom att hålla in Ctrl + Shift + C. Skriv in fusket du vill använda i rutan och tryck på enter. hej, jag började spela sims idag, grafiken var jättedålig, den var bra när man zoomade ut till max, och bra där det stod humör och sådant, något tips på hur jag ska få den bättre i själva sims "huset". det är jätte bra grafik när man startar ända tills man väljer familj. Det är många som undrar och vill veta hur man får sin tonåring gravid. Det finns två sätt. 1. Ladda ner en mod {har ingen länk till moden, har den inte själv} som gör att även dina tonåringar kan bli gravida. Men i The Sims 2 och i The Sims 4: Få arbeta. manliga Sims kan impregneras också, antingen genom främmande bortförande eller genom användning av fusk. I The Sims 3: Seasons . manliga simmar kan uppleva en slags pseudo graviditeten på grund av främmande bortförandet. Den här sidan visar fusk till The Sims 3. För att aktivera ett fusk, öppna fuskrutan genom att hålla in Ctrl + Shift + C. Skriv in fusket du vill använda i rutan och tryck på enter. hej, jag började spela sims idag, grafiken var jättedålig, den var bra när man zoomade ut till max, och bra där det stod humör och sådant, något tips på hur jag ska få den bättre i själva sims "huset".