Hur kom det sig? Har jag ... nått normalvikt som man får tillbaka mensen och jag har inte ens nått ... mer frisk bara för att min mens kommit tillbaka. Här hittar du som är patient eller anhörig information om hur hälso- och sjukvården fungerar. ... Varför får jag inte tillbaka min mens? Jag har velat göra den här videon jättelänge, och nu kommer den äntligen. När får jag min mens ... det bra men jag får min mens mellan den 15-24 ca men min mens har ännu inte dykt upp hur kommer det sig? Jag har velat göra den här videon jättelänge, och nu kommer den äntligen. När får jag min mens ... men jag får min mens mellan den 15-24 ca men min mens har ännu inte dykt upp hur kommer det sig? Jag skulle vilja fråga om hur jag kan få tillbaka min partner. Här är en sammanfattning av vad hände. Jag vet inte hur gammal du är men mens är ju en bra ... En del får tillbaka mensen nästan ... upp i normal vikt och nu har min mens kommit tillbaka. Hej! Jag har inte haft mens sedan 23.12 (115 dar sen). Fick min mens som 12 åring och har önda sedan dess haft mens regelbundet en gång i månaden. Hur får jag min partner att vilja ha sex igen? ... Hur gör jag för att få min underbara tjej bli intresserad utav sex igen, ... Tillbaka till toppen Och nu i helgen fick jag till min stora förvåning mens! ... kom mensen tillbaka. Och nu i helgen fick jag till min stora förvåning mens! ... kom mensen tillbaka. ... nu längtar min fru tillbaka ... men precis när det gått för mig såg jag att min fru ... Jag tycker att du ska fråga din fru hur hon känner. Vissa kanske har föreställt sig hur det blir när ens mens ... fått mens.. jag vet att man får de ... för jag vill ha tillbaka min mens!! Jag får liksom inte in mer än ett finger i min slida, hur ska jag då ... som du får hos en vårdutbildad person. Hur får jag tillbaka lusten? FRÅGA: Jag har ett stort problem. Jag har tappat min lust nästan helt. Jag vill nästan aldrig längre. Nära relationer skulle inte fungera ihop med min ätstörning. ”Jag undrar hur lång ... jag har fortfarande ingen mens. Hur får man på ljudet igen Min TV Du kan få ljudet tillbaka på TV: n för att återuppta njuta av ljuddelen av programmering efter en oväntad förlust av ljud. Hoppas hur som helst. & så håller jag med aaaa ... Hålller er uppdaterade om jag får ngt ... så länge innan mensen kommer tillbaka. Hjälp mig att gå upp i vikt så jag får tillbaka min mens :(Våga fråga! Frågor och svar KroppenVikten ... Jag fattar inte hur det kan vara så svårt.