Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små. Att regndroppar faller som tårarna gör, rår inte stjärnorna för. Älskling jag vet hur det känns, Request new lyrics translation Become a translator Website Rules Frequently Asked Questions Lyricstranslate.com Forum Nu tar molnen mark. Jag var förblindad av att solen sken så stark. Men mina ögon kommer alltid le mot dig. Kan det begäras mer av mig. Himlen är oskyldigt blå, Som ögon när barnen är små. Att regndroppar faller som tårarna gör, Rår inte stjärnorna för. Älskling jag vet … Himlen är oskyldigt blå Som ögon när barnen är små Att regndroppar faller som tårarna gör Det rår inte stjärnorna för Älskling jag vet hur det känns Himlen Ar Oskyldigt Bla Chords E A B E Himlen är oskyldigt blå C#m B A Som ögon när barnen är små E B A E Att regndroppar faller som tårarna gör A B E Det rår inte stjärnorna för Älskling jag vet hur det känns När broar till tryggheten bränns Fast tiden har jagat oss in i en vrå E A E B Är himlen så oskyldigt blå C#m När vi växte opp Bbdim … Himlen Ar Oskyldigt Bla Chords G C D G Himlen är oskyldigt blå Em D C Som ögon när barnen är små G D C G Att regndroppar faller som tårarna gör C D G Det rår inte stjärnorna för Älskling jag vet hur det känns När broar till tryggheten bränns Fast tiden har jagat oss in i en vrå G C G D Är himlen så oskyldigt blå Em När vi växte opp C#dim … Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små. Att regndroppar faller som tårarna gör, det rår inte stjärnorna för. Älskling, jag vet hur … Lyrics to Ted Gärdestad Himlen är oskyldigt blå: Himlen är oskyldigt blå, Som ögon när barnen är små. Att regndroppar faller som tårarna gör, Rår inte stjärnorna för. Älskling jag vet hur det känns, När broar till tryggheten bränns. Lyrics to Ted Gärdestad Himlen är oskyldigt blå: Himlen är oskyldigt blå, Som ögon när barnen är små. Gärdestad slog igenom som artist som ... Flera filmer har haft titel efter någon av Ted Gärdestads låtar. Tove Styrke (Tove Anna Linnéa Östman Styrke) Himlen är ockyldigt blå lyrics: Himlen Är Oskyldigt Blå, / Som Ögon När Barnen Är Små. Lyrics for Himlen är oskyldigt blå by Jill Johnson. Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små. Himlen är oskyldigt blå För kärlekens skull Oh, ... Dieser Artist hat erst einen Fan. Interessante Links. Himlen är oskyldigt blå. 2,213 likes. ... Gärdestad slog igenom som artist som femtonåring och hade sin glansperiod på 1970-talet. Artist Ted Gärdestad; Licensed to YouTube by ... Ted Gärdestad- Himlen är oskyldigt blå - Duration: 4:35. Mjaof 2,138,768 views. 4:35. TED GäRDESTAD HIMLEN ÄR OSKYLDIGT BLå lyric at lyric mania for free. Artist Song. Top Lyrics Sites Free MP3 Downloads Song … Gärdestad slog igenom som artist som femtonåring och ... Flera filmer har haft titel efter någon av Ted Gärdestads låtar. Himlen är oskyldigt blå; Låt solen värma dig; ... Äntligen på väg (1994) Edit. Äntligen på väg. ARTIST OCH SKÅDESPELARE ... Himlen Är Oskyldigt Blå http://media.adrianmaceus.se/2018/05/Himlen-är-oskyldigt-blå-ny … Do you like this artist? ... Himlen Är Oskyldigt Blå Ted Gärdestad: Hon är Kvinnan Ted Gärdestad: Hoppets Eld Ted Gärdestad: I Den Stora Sorgens Famn Himlen är oskyldigt blå För kärlekens skull Oh, vilken härlig da' Come Give Me Love Sol, vind och vatten. ... Dieser Artist hat erst einen Fan. Interessante Links. Sara Harmony Zacharias, född 15 maj 1982 i Oscars församling i Stockholm [1] [2], är en svensk sångerska. ... 2014/2015 – Himlen är oskyldigt blå; Living Room Concerts har glädjen att presentera: ”Himlen är oskyldigt blå” En härlig sommarkonsert med Ted Gärdestads mest älskade låtar! Himlen är oskyldigt blå. 2 214 ... vilket medförde att han under 1970-talets proggvåg kom att betraktas som en kommersiell snarare än seriös artist. Do you like this artist? ... Himlen Är Oskyldigt Blå Ted Gärdestad: ... När Showen Är Slut Ted Gärdestad: Oh Vilken Härlig Dag Himlen är oskyldigt blå. Monica Zetterlund var inte bara sångerska, utan även en mycket uppskattad skådespelerska. Himlen är oskyldigt blå (ted gärdestad) Håll mitt hjärta (björn skifs) Kung av sand (gyllene tider) Movie star (harpo) Oh I like it (creeps) v 12.