Grattis på födelsedagen, min älskade lilla flicka! ... Min dotter Skriv gärna en rad ... (en slags dikt, antar jag) Min dikt till min dotter Mitt älskade barn . Finns du i himlen, hjärtat? ... Grattis Livia på 3-årsdagen!! 5 år sedan Jag, mamman i det hela heter Linda och är 43 år. Mina intressen i livet är självklart min familj och mina nära vänner men även träning i olika former, allt från lugna skogspromenader, korta- och långa löppass till ett tuffa pass på Friskis. Jag tycker om att läsa böcker, helst deckare. Min vackra pojke, så fylld av liv, omtanke, livslust, talang, äventyr och upptäckarkänsla.. Varje dag tackar jag Gud för att jag fått dig. Varje dag, glädjer jag mig åt att världen fått dig till låns. Jag älskar dig så mycket, att tårarna rinner ner för min kind när jag skriver dessa ord direkt från mitt hjärta. Grattis... min älskade Gubbe! ... Dikt...trädgårdsglädje! 2 år sedan Snäckskalsdalen. ... Dotter L bloggar också! Bloggföljare. Hej här kommer ett bidrag på en dikt ... för du ska veta en sak min lilla älskade skatt ... Till min dotter Du kom som en sol, Till min dotter Hittade en dikt som passar mitt älskade barn, det är ingen födelsedagsdikt men den passar idag, ... Grattis min Josefine. Grattis älskade dotter på födelsedagen! 14/02 2013, kl. 15.33 Hjärtliga gratulationer till min älskade förstfödda dotter Christine på 27-års dagen! Ikväll kommer jag att fira min dotter, tillsammans med några av alla de människor som hjälpt mig med stöttning och kärlek, dock kommer självklart inte Elin att vara med oss, annat än i våra tankar, men jag hoppas att hon någon gång, när hon blir lite äldre, kommer att förstå att jag inte övergivit henne, utan faktiskt fanns där på hennes … din födelsedag står skrivet i stjärnorna. Till min älskade dotter Ur kärlekens lerkärl formades du, till en underbar dotter med ett hjärta av guld. Hittade en dikt som passar mitt älskade barn, ... vilken fin dikt GRATTIS till din dotter på hennes födelsedag Sv: ... Visa hela min profil. Stort grattis på din födelsedagen min vän. Grattis på din ... Dikter till älskade. Grattis till mamma. Du ser mig för den jag är och inte bara för min ridå av besvär. Jag älskar dig alltid tydligt och klart, i mitt hjärta finns en plats med dig där allt är allting underbart. Tillsammans så rider vi in i framtidens oupptäckta land och du kan lita på att jag aldrig släpper din hand. Med denna meningen vill jag avsluta min dikt. Så länge jag lever – först av allt, är jag din förälder – sedan din vän. Min älskade dotter, jag har älskat dig genom mina andetag sedan den dag du föddes. Att vara din mamma har inte alltid varit enkelt, men det har alltid varit bra. Numera är jag mer som en åskådare i ditt liv, än en vakande mamma. Precis som det ska vara. Jag är tacksam för att vi är underbara vänner som kan följas åt genom livet. Ha en fin födelsedag, min älskade Gubbe! Må solen värma er andra också! Både med och utan födelsedag. Till min dotter Tänk att den underbara lilla tjej som var 3330 g och 52 cm när hon föddes har blivit 18 år. Älskade dotter du har ett hjärta av guld. Önskar dig allt gott i livet. Livet som är fyllt med val och en massa vägar att gå. ... Grattis till din dotter. Så länge jag lever – först av allt, är jag din förälder – sedan din vän. Jag kommer att förfölja dig, flippa ut på dig, lära dig en massa, driva dig till vanvett, vara din värsta mardröm och jaga dig som en blodhund när det behövs. Hej! Min älskade sambo fyller år, inte jämt men ändå. För ca 6 månader sedan blev vi föräldrar till en underbar liten dotter. Jag behöver lite inspiration och hjälp att skriva en grattisdikt till honom som även beskriver min kärlek till honom och kärleken till det barn vi har tillsammans. Min älskade dotter tar studenten nu i juni och jag skulle så gärna vilja säga något vackert och minnesvärt till henne på festen. Har du något förslag på en passande dikt … Poesi, dikter, noveller och lyrik på Poeter.se med mer än 700 000 publicerade dikter och flera tusen aktiva medlemmar. Välkommen att läsa, publicera och kommentera texter! Grattis på födelsedagen min älskade son i Änglarnas stad Min älskade son Marcus i dag skulle du fyllt 29 år om du fått leva. Tänk att det är så många år sedan som jag denna dag födde dig min son med stor smärta. Till min dotter vill jag bara säga att jag älskar dig innerligt och hoppas att du inte glömmer bort mig nu när du har hittat en mycket stiligare … FÖDELSEDAG - grattis på födelsedagen texter och fraser. Födelsedagsönskningar, födelsedag hälsningsfraser, födelsedagsgrattis, födelsedag dikt, dikt på födelsedagen, födelsedag vers, födelsedag rim, födelsedag poesi, vackra födelsedag dikter och grattis texter, födelsedagshällsningar, textförslag till födelsedagskort ”Min amerikanske vän gifte sig och jag ville gärna säga några ord på engelska. Under middagen klottrade jag ner rader på en servett men allt kändes krystat. Då kom titeln till Iggy Pops sang ”Lust for life” i huvudet. agnetasjodin Grattis på födelsedagen min älskade dotter, 20 år! Det har gått overkligt fort. Men vi har hunnit med mycket, verkligen tagit vara på tiden tillsammans och det är det viktigaste. Det är en fröjd och en stor ära att få vara din mamma. Grattis på födelsedagen min älskade son i Änglarnas stad. Min älskade son Marcus i dag skulle du fyllt 29 år om du fått leva. Tänk att det är så många år sedan som jag denna dag födde dig min son med stor smärta. Minns när du låg på min mage och tittade på mig med dina mörkblåa ögon, en sådan otroligt kärlek jag kände och jag lovade dig att … Till min dotter vill jag bara säga att jag älskar dig innerligt och hoppas att du inte glömmer bort mig nu när du har hittat en mycket stiligare karl som står bredvid dig och håller din hand. Du lyser i din vita klänning och jag tror att alla här inne är avundsjuka på mig som har en sån fantastiskt fin dotter. Tre veckor innan du var beräknad...kom Du då, Älskade Josefine till världen! Jag vill skicka ett stort grattis till min älskade dotter som fyller 30 år idag. Hur det var när hon föddes går det att läsa om här. Varma hälsningar till dig och din son / dotter. Grattis ... till min älskade förstfödda dotter ... till-min-dotter. Tänk att det gått 29 år sedan denna Älskade dotter föddes! ... Du skall veta min tös, ... GRATTIS TILL FIN DOTTER! Min kära, älskade skatt. Jag lovar att lyssna på dig, lära av dig och vara ödmjuk inför dina behov och önskningar. Jag lovar ett ge dig min tid, min uppmärksamhet och min kunskap. Jag lovar att värdesätta dina drömmar och respektera dina känslor. Jag lovar att fånga upp dig när du faller och flyga med dig på fantasins vingar.