Jag bloggade om Christian och Hans för 1 månad sedan – läs mer här. Då hade Christian gått ner 9 kg och Hans hade tappat 8 kg. Nu har det gått ytterligare några veckor och resultatet är -14 kg för Hans och -20 kg för Christian!!!! ! Så för att gå ner 10 kg på en månad så behöver du bränna 10 * 10000 kalorier = 100 000 kalorier. Det är drygt 3000 kalorier om dagen. Nu finns det fler faktorer som spelar in än att nitiskt hålla koll på … Metoden bygger på det faktum att cirka 85 procent av alla som gått ner i vikt går upp igen inom loppet av fem år. Fiona Kirk har studerat de 15 procent som lyckats hålla sin vikt på sikt. Hitta din promenadnivå och gå ner i vikt. På en månad kan du bli av med fyra kilo och få ny energi. ... Uppdaterad 20 sep 2010 10:23. Minska 4 kilo på en månad. Foto: John Foxx. ... 60 minuter 7 200 steg 1,5 kg 18 kg 90 minuter 10 800 steg 2 kg 27 kg Obs! Siffrorna ovan gäller främst för dig som inte tränar sedan tidigare. (Health Reports 24) - Jasmine Ohlson, en student vid Oxford Universitet, kunde gå ner 17 kg (mest magfett) på 1 månad utan att någonsin använda en krona av sina egna pengar. Att gå ner 10kg på 2 veckor är inte hälsosamt, inte heller fysiskt möjligt när det gäller fett. Du kan gå ner detta i vätska.. ... och middag och dricker mycket vatten + Dagliga promenader ‘a 45 min. Å tänker smyga in simning och styrketräning på sikt. Mitt resultat hittills – 3 kg första veckan. För att gå ner 20 kg på 2 månader , måste jag gå ner 2,5kg i veckan. Det betyder att idag söndag, två veckor sedan jag började ska väga 80kg. Det gör jag, nästan .. jag väger 80,4. Du kan gå ner 20 kg på en månad eller en och en halv om du typ bara äter "soppor" från nutrilett eller cambridge som exempel. Jag gick ner 25kg dom första två månaderna med dessa soppor men gick upp allt igen plus lite extra när jag började äta normalt enligt tallriksmodellen. Måste gå ner 20 kg! Dieter.. ... De står att man får ändad använda den i 2 veckor som full ersättning så man kan tappa 6 kg på 4 månad har hört att folk tappar mer. Men jag orkar inte gå till gymmet t då jag aldrig ser resultat när jag haft personlig tränare (balance) Har man en måttlig övervikt på 10-20 kg är det rimligt och lämpligt att gå ner omkring 5 kilo i månaden. Det vill säga mer än 1 kg i veckan. Först av allt ska man alltså se till att ens delmål är realistiska och att man har chans att uppnå dem på ett hälsosamt sätt. Hitta din promenadnivå och gå ner i vikt. På en månad kan du bli av med fyra kilo och få ny energi. ... Uppdaterad 20 sep 2010 10:23. Minska 4 kilo på en månad. Foto: John Foxx. ... 60 minuter 7 200 steg 1,5 kg 18 kg 90 minuter 10 800 steg 2 kg 27 kg Obs! Siffrorna ovan gäller främst för dig som inte tränar sedan tidigare. HUR JAG GICK NER 12 KG PÅ 10 VECKOR; Toggle navigation. X. Sök. Katti Houshmandfar – CrossFit. ... Det var allt jag behövde ge, min tid och vilja i 10 veckor och han lovade mig att jag skulle gå ner dom kilo jag önskade. ... 1 februari, 2017 kl. 20:54. Hej, jag har en fråga angående vilken pt du kontaktade? För att gå ner 20 kg på 2 månader , måste jag gå ner 2,5kg i veckan. Det betyder att idag söndag, två veckor sedan jag började ska väga 80kg. Det gör jag, nästan .. … Jag är relativt ny med träning men vill gå ner ca 10-15 kg. Jag väger nu 78 kg och är 168 cm lång. ... Sätt en äggklocka på 20 min och lär dig sakta ner. Lägg ifrån dig besticken, tugga ordentligt, känn vad maten smakar och var närvarande i din måltid. Undvik att titta på tv, läsa dator, tidning etc. Min normala vikt låg på 55 kg för ett och ett halv år sen.....jag vill nu gå ner till min ideal vikt men undrar om det är möjligt???!!! Jag har börjat träna denna veckan två gng om dagen varvat med kondition och styrka....äter minimalt med kolhydrater/under 20 g - Är det möjligt att gå ner dessa kilo på tre månader?? ! Hur lång tid det tar tills du når ditt mål beror på skillnaden mellan nuläge och önskat läge. Vill du gå ner 1 kilo eller 83 kilo? Det kräver helt olika insatser. Gick du verkligen ner 15 kg på 9 veckor eller står det fel? Det är så sjukt imponerande, men också förvirrande, då folk alltid säger att man bara ska gå ner 0.5 kg i veckan för att det inte ska bli ohälsosamt. Över 20.000 kunder har provat, öka din fettförbränning och gå ned i vikt du med! Prova 1 månad och få 50% rabatt via Gånerivikt.og! Endast 148kr Gå ner 10 kilo på en månad – med DENNA mirakeldrycken! . Gå ner 10 kilo på en månad – med DENNA mirakeldrycken! ... Gå ner 2-3 kg på en vecka med våra kickstartsrecept ... Så fungerar 20/20-dieten Hitta denna pin och fler på Träning av Lena. Visa mer. Jag ställde mig på vågen och såg att jag har gått ner- 5 kg på 1 vecka. Fan vad nice! Fan vad nice! Nu har jag bara 5 dagar kvar på den här dieten, Lördag är min sista dag sen ska jag äta lite annorlunda, men jag kommer att fortsätta träna lika mycket. Att du gått ner nästa 4 kg på 1½ månad är en jättebra viktnedgång och går precis enligt den takt det bör ta. En lagom takt att gå ner i vikt är ½-1 kg i veckan och du har gått ner 0,54 kg per vecka om man slår ut det på 7 veckor. Jag var desperat och ville gå ner 1 kg till min normalvikt och gjorde det på 4 dagar av kolhydratfri kost men så fort jag stoppa in i mig hamburgare och kladdkaka på noll sekunder. Det håller sig inte längde så då ändra jag lite min kost och gick ner 0.5 kg på … Josefina Lundberg har länge försökt att gå ner i vikt. Försöken har varit många och hon har testat många olika dieter för att försöka gå ner i vikt. Gi och måltidsersättningar bland annat men ingenting har fungerat, och efter några veckor hamnade Josefina tillbaka i gamla spåren igen. Jag är relativt ny med träning men vill gå ner ca 10-15 kg. Jag väger nu 78 kg och är 168 cm lång. ... Sätt en äggklocka på 20 min och lär dig sakta ner. Lägg ifrån dig besticken, tugga ordentligt, känn vad maten smakar och var närvarande i din måltid. Undvik att titta på tv, läsa dator, tidning etc. Mitt mål är att fortsätta att gå ner ca.1kg i veckan. Jag kommer fortsätta med mental träning, mindfulness och visualisering. Jag skriver Kost- och Träningsschema för varje vecka, jag skriver upp Vikt- och Matdagbok varje dag. Gå ner 10 kilo på en månad – med DENNA mirakeldrycken! . Gå ner 10 kilo på en månad – med DENNA mirakeldrycken! ... Gå ner 2-3 kg på en vecka med våra kickstartsrecept ... Så fungerar 20/20-dieten Hitta denna pin och fler på Träning av Lena. Visa mer. Man ska inte gå ner för snabbt heller.. men har hållit denna vikt nu i någon månad så de ska nog gå.. ska försöka bli av me dessa 8 kg tills mars nästa år.. men då får ja ligga i inte ligga på latsidan äta som ja gjorde innan.. Gå ner 10 kilo på en månad – med DENNA mirakeldrycken! . Gå ner 10 kilo på en månad – med DENNA mirakeldrycken! ... Gå ner 2-3 kg på en vecka med våra kickstartsrecept ... Så fungerar 20/20-dieten Hitta denna pin och fler på … Över 20.000 kunder har provat, öka din fettförbränning och gå ned i vikt du med! Prova 1 månad och få 50% rabatt via Gånerivikt.og!