Det Blir Alltid Värre Framåt Natten Lyrics: Dagarna och kvällarna då lever jag / Trivs med mitt jobb / Har kompisar att snacka med, det fly-yter / … BjöRn Skifs - Det blir alltid värre framåt natten lyrics . Det blir alltid värre framåt natten by BjöRn Skifs. Dagarna och kvällarna då lever jag. Trivs med mitt jobb . Har kompisar att snacka med, det fly-yter. Sticker ut och tar en öl . Och hö-ör ett band . Det blir alltid värre framåt natten This song is by Björn Skifs and appears… on the compilation album Björns bästa (1978), on the album Da Capo (2010), on the compilation Melodifestivalen 1958-2013 (2014) Det blir alltid värre framåt natten Långt från alla ljusen alla skratten Det blir alltid värre framåt natte-en. Noch keine Übersetzung vorhanden. Writer(s): PETER HIMMELSTRAND Lyrics powered by www.musixmatch.com. Fehlerhaften Songtext melden. Ähnliche Songtexte. View the lyrics of DET BLIR ALLTID VÄRRE FRAMÅT NATTEN by Björn Skifs from Melodifestivalen [1959] (contest). Find out here why others like this song! Sticker ut och tar en öl Och hö-ör ett band Jag dansar väl och mår rätt fint av värmen från nån fli-icka Det blir alltid värre framåt natten Det Blir Alltid Värre Framåt Natten lyrics by Björn Skifs - lyrics explanations and song meanings. Dagarna och kvдllarna dе lever jag / Trivs med mitt jobb / Har Det blir alltid värre framåt natten Långt från alla ljusen, alla skratten Det blir alltid värre framåt natten It always gets worse towards the night The days and the evenings, then I live I like my job, I have friends to talk to, it's all right I go out and have a beer and listen to a band I guess I'll dance, enjoying the warmth of some girl Det blir alltid värre framåt natten But it always gets worse towards the night Leading up to the contest the Swedish delegation were considering making a … Sticker ut och tar en öl Och hö-ör ett band Jag dansar väl och mår rätt fint av värmen från nån fli-icka Det blir alltid värre framåt natten View the lyrics of DET BLIR ALLTID VÄRRE FRAMÅT NATTEN by Björn Skifs from Melodifestivalen [1959] (contest). Find out here why others like this song! Det blir alltid värre framåt natten, låten skrevs av Peter Himmelstrand och framfördes av Björn Skifs på Melodifestivalen 1978 där den vann. När han skulle delta i Eurovision Song Contest 1978 så kunde han inte bestämma sig för … Det blir alltid värre framåt natten This song is by Björn Skifs and appears… on the compilation album Björns bästa (1978), on the album Da Capo (2010), on the compilation Melodifestivalen 1958-2013 (2014) Translation The days and the evenings, then I live I like my job, I have friends to talk to, it’s all right I go out and have a beer and listen to a band Lyrics for Det Blir Alltid Värre Framåt Natten by Björn Skifs. Lyrics to 'Det Blir Alltid Värre Framåt Natten' by Björn Skifs. Dagarna och kvällarna då lever jag / Trivs med mitt jobb / Har kompisar att snacka med, det fly-yter / Sticker ut och tar en öl / Och hö-ör ett band Lyrics to Björn Skifs Det Blir Alltid Värre Framåt Natten: Dagarna och kvällarna då lever jag Trivs med mitt jobb Har kompisar att snacka med, det fly-yter Sticker ut och tar en öl Och hö-ör ett band Jag dansar väl och mår rätt fint Dagarna och kvällarna, då lever jag Trivs med mitt jobb, har kompisar att snacka med, det flyter Sticker ut och tar en öl och hör ett band Lyrics for top songs by Björn Skifs. 01. Håll mitt hjärta (Same Old Story) Björn Skifs. 02. Michelangelo (Men så svara då!) ... Det Blir Alltid Värre Framåt Natten Björn Skifs. 10. Stand By Me Björn Skifs. 11. Fångad I En Dröm Björn Skifs. 12. Quartet (A Model of Decorum and Tranquillity) Det blir alltid värre framåt natten was the Swedish entry at the Eurovision Song Contest 1978 in Paris performed by Björn Skifs. Björn Skifs intended to cause controversy by singing in English, which could make him disqualified. All Björn Skifs lyrics sorted by popularity, with video and meanings. ... Det blir alltid värre framåt natten 2016. The 50/50 Medley 2014. Solglasögon & sommarbil Det blir alltid värre framåt natten Långt från alla ljusen, alla skratten Ligger vaken, ... LasseStefanz lyrics; Lyricspedia; Länk till Owe Thörnqvist lyrics; Lyrics to 'Det Blir Alltid Värre Framåt Natten' by Björn Skifs. Fångad i en dröm Lyrics: Fångad I en dröm, hålls du kvar ändå av din fantasi / Ja, ... Det Blir Alltid Värre Framåt Natten 5. Lyrics: Det Blir Alltid Värre Framåt Natten Lyrics: Fångad i en dröm Lyrics: Björn Skifs Lyrics - Find all lyrics to songs such as Hooked On A Feeling, Det Blir Alltid Värre Framåt Natten, Måndag at LyricsMode.com All Björn Skifs lyrics sorted by popularity, with video and meanings. ... Det blir alltid värre framåt natten 2016. The 50/50 Medley 2014. Det Blir Alltid Värre Framåt Natten 5. Vill du inte ha mina ... Håll Mitt Hjärta Lyrics; About Genius Contributor Guidelines Press Advertise Event Space. Björn Skifs Lyrics - Find all lyrics to songs such as Hooked On A Feeling, Det Blir Alltid Värre Framåt Natten, Måndag at LyricsMode.com Lyrics: Det Blir Alltid Värre Framat Natten. Dagarna och kvällarna, då lever jag Trivs med mitt jobb, har kompisar att snacka med, det flyter Lyrics to 'Hela Natten Lång' by Björn Skifs. ... Eurovision 1978 Sweden - Björn Skifs - Det Blir Alltid Värre Framåt Natten (14th) 1,344 views.