Riksdagens neddragningar av budgeten för SMHI tycks inte behöva leda till minskad verksamhet. Det kom inte så många som vi trodde till demonstrationen men det gick bra ändå och vi gjorde vad vi skulle göra, vi var utanför SMHI, Transportstyrelsen och Luftfartsverket och protesterade. Med fokus på forskning och utveckling erbjuder LFV smarta lösningar för morgondagens flyg. SMHI och chemtrails: Gissar att det är kondensstrimmor – ”men det finns alltid en möjlighet att det är något annat” Dokumentär avslöjar militär upphandling av tonvis med barium som används i chemtrails 06:30 Kostsam protest ”Jag mår bra, de har inte gripit mig än”, är meddelandet jag får från den framstående aktivisten och revolutionären Mahienour el-Massry samma dag som domen mot henne och sex andra faller i Alexandria, Egypten. Det vore att underskatta honom. Demonstration mot chemtrails på Medborgarplatsen. Men i andra kläder. Ett tips som jag också fått av en bloggläsare är att läsa om arkitekt och samhällsplanerare Peter Krabbe, som är en ledande gestalt i ”chemtrails” debatten. Sydsvenskan - 05 jan 14 kl. Man läser och instämmer. I helgen protesterade en grupp utanför SMHI, Transportstyrelsen och Luftfartsverket i Norrköping, övertygade att myndigheterna mörkar om konspirationsteorin chemtrails. Äntligen några altisar som har vett att profitera lite på chemtrails, i stället för att bara gå omkring och gnälla. Men de finns även här. Allt fler böcker förbjuds i Kuwait - 'Det finns inga slöjbärande sjöjungfrur' Sedan 2014 har mer än 4 000 böcker förbjudits. Bland annat får SMHI använda överskott från förra året och intäkter av avgifter från dataförsäljning. LFV är först i världen med flygtrafikledning på distans - till utvalda flygplatser fjärrstyr vi flygtrafikledningstjänsten från en gemensam kontrollcentral, en utveckling som … Fast tittar vi på temperaturdata, har inte mycket hänt på nästan 100 år. Text och foto: Pia Hellertz | Bilden visar den senaste chemtrails-utredningen på Hellertz skrivbord. LEAP flyger idag sträckorna Mariehamn – Arlanda och Ørlandet – Oslo. Det kom inte så många som vi trodde till demonstrationen men det gick bra ändå och vi gjorde vad vi skulle göra, vi var utanför SMHI, Transportstyrelsen och Luftfartsverket och protesterade. SMHI och chemtrails: Gissar att det är kondensstrimmor – ”men det finns alltid en möjlighet att det är något annat” Dokumentär avslöjar militär upphandling av tonvis med barium som används i chemtrails Dessa påstår dels att frågan inte hör till deras ansvarsområde och dels att något annat än vanliga avgaser efter bränslet inte släpps ut. Tack för alla dina välskrivna krönikor. Luftfartsverket och Transportstyrelsen är de myndigheter som har ansvar för svenskt luftrum. Bilder från inledningen av dokumentären "Chemtrails protest i Norrköping", som just nu gradas. I ca 1,5 år har några boende i området drivit ett ärende angående hastigheten och den osäkra trafiksituationen utanför Stråvalla förskola och i princip hela sträckan genom samhället. Jag vill citera en kritiker: De undersökningar som jag har gjort är att tala med militära meteorologer, piloter (civila och militära) samt med fysiker och folk på SMHI. Tänk om svt och msm kunde skriva och rapporterade om dessa samhällsfenomen på liknande sätt så att hela svenska folket fick insyn i Sveriges problem. I lördags bjöd en grupp aktivister in till en protest utanför SMHI, Transportstyrelsen och Luftfartsverket i Norrköping. Rånades på klocka och guldhalsband efter att ha slagits till marken. I Expressens senaste desinformationskampanj om klimatet, publicerades nyligen påhitt om klimatförändringar på Svalbard.Det är till och med skrämmande hur snabbt det går, påstås det. Snubblade över detta på fejan. Svenskarna som tror att SMHI mörkar om chemtrails I helgen protesterade en grupp utanför SMHI, Transportstyrelsen och Luftfartsverket i Norrköping, övertygade att myndigheterna mörkar om konspirationsteorin chemtrails. Någon enstaka gång, blir det sparken. 1553 Djävulen är inte så dum att han tar på sig samma kläder igen och tar samma väg in när han gör återbesök. Matteus har foliehatten på som en anti-protest mot protesten. I andra änden av skalan finns Migrationsverket och Arbetsförmedlingen med minus 25 och Försäkringskassan, som fallit från minus 6 till minus 20 sedan förra året. Kalle stretar på!-----Hej! Och han kommer från oväntat håll. Linjen kommer att trafikeras med en Saab 340, med plats för 33 passagerare, och tidtabellen kommer bestå av 20 avgångar i veckan. Det är lite som Lyxfällans loppisförsäljningar, men här sker aldrig bot och bättring med att rätta mun efter matsäcken, för det är bara att höja skatten och spara mer på gamla, sjuka och handikappade. Han har följt utvecklingen av förekomst under många år och är övertygad om dess förekomst. Kustbevakningen ligger i topp följd av SMHI, Konsumentverket, Strålsäkerhetsmyndigheten och Naturvårdsverket, som alla får mer än 50 poäng i undersökningen. Efter en hektisk vecka, med en mycket ”varm” telefon och en dator som knappast orkar ett enda mail till (pust), så hoppas jag att det ska bli lite lugnare så jag hinner odla och ansa skägget till jul. Inte ens gymnasieutbildning krävs, bara lojalitet och stor verbal förmåga, som när affärer avslöjas först ersätts av tystnad, bortförklaringar och lögner. I ca 1,5 år har några boende i området drivit ett ärende angående hastigheten och den osäkra trafiksituationen utanför Stråvalla förskola och i princip hela sträckan genom samhället. Ondskan, i form av kvinnohat och antisemitism är åter. Enligt arrangörerna har tjänstemän på myndigheterna skrämts till tystnad. CHEMTRAILS-GEOENGINEERING MÅSTE STOPPAS Från facebook >>> Samling kl 14.00 Folkborgsvägen 17 i Norrköping. Foto: Martin Wicklin.