Mascara från Anne-Marie Börlind håller länge, ger volym och intensitet till dina fransar. Long lasting volume mascara från Anne-Marie Börlind innehåller en ultimat formula som gör att mascaran sitter i timmar med perfektion och utan kladd. Marscaraborsten … Börlind Long Lasting Volume Mascara ger dina fransar volym och intensitet. Mascarans borste separerar fransarna och ger dem ett fylligare intryck. Börlinds mascara innehåller jojobaolja och sesamolja som vårdar fransarna. Färg: svart. Long lasting volume mascara från Anne-Marie Börlind innehåller en otrolig formula som gör att den fäster otroligt bra och håller länge, utan att ögonfransarna klumpar ihop. Mascara från Anne-Marie Börlind innehåller akaciagummi som bidrar till en naturlig film på fransarna som ger dem mer volym. Gör en bra affär på Annemarie Börlind Long Lasting Volume Mascara Black Lägst pris just nu 186 kr bland 11 st butiker. Varje månad hjälper vi över 1,2 miljoner svenskar att jämföra priser på allt från Annemarie Börlind Smink till orientmattor! Vårt köpskydd garanterar dig en säker affär. Jämför priser på Annemarie Börlind Long Lasting Volume Mascara Mascara. Hitta bästa pris och läs omdömen - vi hjälper dig hitta rätt. Börlind Volume Mascara ger dina fransar volym och intensitet. Long lasting volume mascara från Anne-Marie Börlind innehåller en ultimat formula som gör att mascaran sitter i timmar med perfektion och utan kladd. Marscaraborsten hjälper till att separera och ge fransarna ett fylligare intryck. Long lasting volume mascara från Anne-Marie Börlind innehåller en otrolig formula som gör att den fäster otroligt bra och håller länge, utan att ögonfransarna klumpar ihop. Mascara från Anne-Marie Börlind innehåller akaciagummi som bidrar till en naturlig film på fransarna som ger dem mer volym. Annemarie Börlind Precision & Care Mascara, 250 kr. Dior Pump’N’Volume Mascara, 340 kr. Jag saknar Lancômes fantastiska mascara Fatale , som gav smetiga, kladdiga 60-talsfransar. Och många är ni som sörjer ekologiska märket Une , där just mascaran har varit mångas favorit. Märket Annemarie Börlind grundades i Tyskland för över 50 år och har vunnit erkännande som en tillverkare av ekologisk hudvård. Dokumenterad effekt, socialt ansvar och hållbar utveckling i råvaruledet gör Börlind till ett varumärke som står för skönhet med gott samvete. Löwengrips produkter kännetecknas av effektivitet och skonsamhet och har utvecklats i samverkan med tusentals kunder, erfarna kemister och Isabella Löwengrip själv. Urban Decay All Nighter Long Lasting Makeup Setting Spray – Gör att min makeup sitter på plats en hel dag. Jag testar nya spray då och då men återkommer alltid till detta. Jag testar nya spray då och då men återkommer alltid till detta. L´Oréal Paris Volume Million Lashes Mascara So Couture – Den här mascaran är min absoluta favorit! Ger både längd och volym samtidigt som den separerar fransarna för ett naturligt resultat. Ger både längd och volym samtidigt som den separerar fransarna för ett naturligt resultat. Long lasting volume mascara från Anne-Marie Börlind innehåller en ultimat formula som gör att mascaran sitter i timmar med perfektion och utan kladd. Marscaraborsten hjälper till att separera och ge fransarna ett fylligare intryck. Long lasting volume mascara från Anne-Marie Börlind innehåller en otrolig formula som gör att den fäster otroligt bra och håller länge, utan att ögonfransarna klumpar ihop. Mascara från Anne-Marie Börlind innehåller akaciagummi som bidrar till en naturlig film på fransarna som ger dem mer volym. Märket Annemarie Börlind grundades i Tyskland för över 50 år och har vunnit erkännande som en tillverkare av ekologisk hudvård. Dokumenterad effekt, socialt ansvar och hållbar utveckling i råvaruledet gör Börlind till ett varumärke som står för skönhet med gott samvete. Annemarie Börlind Precision & Care Mascara, 250 kr. Dior Pump’N’Volume Mascara, 340 kr. Jag saknar Lancômes fantastiska mascara Fatale , som gav smetiga, kladdiga 60-talsfransar. Och många är ni som sörjer ekologiska märket Une , där just mascaran har varit mångas favorit. Löwengrips produkter kännetecknas av effektivitet och skonsamhet och har utvecklats i samverkan med tusentals kunder, erfarna kemister och Isabella Löwengrip själv. L´Oréal Paris Volume Million Lashes Mascara So Couture – Den här mascaran är min absoluta favorit! Ger både längd och volym samtidigt som den separerar fransarna för ett naturligt resultat. Ger både längd och volym samtidigt som den separerar fransarna för ett naturligt resultat. Urban Decay All Nighter Long Lasting Makeup Setting Spray – Gör att min makeup sitter på plats en hel dag. Jag testar nya spray då och då men återkommer alltid till detta. Jag testar nya spray då och då men återkommer alltid till detta.