Malmö, Sveriges tredje största stad, har ett stort utbud av olika aktiviteter.Här finns något för alla: för barnfamiljer som tycker om lekar, för grabbgänget som vill ha aktion eller för en romantisk upplevelse som passar dig och din kärlek. Här hittar du aktiviteter i Malmö för företag och grupper. Gör någonting roligt på er kick off, teambuilding, företagsevent, möhippa eller svensexa. Roliga aktiviteter och spel i Malmö: Se omdömen och bilder för roliga aktiviteter och spel i Malmö, Sverige på TripAdvisor. Visa alla aktiviteter. ... De erbjuder allt från simskola för barn och vuxna, vattengympa, plask och lek samt motionssim. The Club Malmoe i Malmö erbjuder ett fartfyllt träningspass. Att spela squash är konditionskrävande men väldigt kul. Spela squash i Malmö på Stationsgatan 60. Det finns alltid något att göra i Malmö och här har jag samlat en stor lista med sevärdheter och aktiviteter för dig som ska besöka staden. Som skåning och efter att ha jobbat här under ett års tid känner jag till staden mycket väl. Guidens syfte är att hjälpa dig hitta roliga aktiviteter i Malmö och den uppdateras löpande. Kom gärna med tips till oss på hello@thatsup.se om du vet någon aktivitet som vi har glömt att skriva om. Säg även till om ni ser några felaktigheter i … Adrenalinkids.se - Aktiviteter för ex. barnkalas i Göteborg och Malmö. Vi har aktiviteter för barnkalas med adrenalin. Bumperball, Paintball, Combat archery tag, Fäktning och mycket mer. bumperball för barn, paintball för barn, Combat archery tag för barn, Fäktning för barn. Boka era aktiviteter för barnkalas hos oss. Det finns 68 produkter i kategorin Roliga aktiviteter sorterade efter popularitet. Använd snabbkommando: 4 för att söka efter produkter i alla kategorier. En simhall med utsikt mot Ribersborgsstranden med sex banor. De erbjuder allt från simskola för barn och vuxna, vattengympa, plask och lek samt motionssim. Det finns 68 produkter i kategorin Roliga aktiviteter sorterade efter popularitet. Använd snabbkommando: 4 för att söka efter produkter i alla kategorier. Det här är upplevelserna för dig som vill ge bort något mer udda. Som Wingsuit, Live Room Escape, Pole dance, Takvandring eller Provkör grävmaskiner. Att se på konst tillsammans med barn är ofta en ögonöppnare! Våra familjeaktiviteter vill uppmuntra barn och vuxna att ta del av konst och vara kreativa tillsammans. Vi erbjuder spännande och intressanta aktiviteter för såväl stora och små. Kanske väcks tankar och samtal om vad konst kan vara. När vuxna inte orkar leka längre, så har vi utmärkt komfort, bra wifi och ett skönt Wayne’s Coffee att slå sig ned i. Familjebiljett Aktiviteter för hela familjen med familjebiljett 124kr/person vardag och 149kr/person veckoslut! Vi har massor spännande aktiviteter att erbjuda för er som är på konferens eller fest! Allt ifrån Fångarna på Kastellet till choklad- och lakritsprovning. ... Aktiviteter för vuxna. Fångarna på Kastellet. Gäller endast för sällskap över 10 personer och måste förbokas. Aktiviteter för vuxna. Aktiviteter för barn och unga. Jag kan hjälpa Undermeny för Jag kan hjälpa. Ny i Sverige Undermeny för Ny i Sverige. Om socialtjänsten Undermeny för Om socialtjänsten. Kontakta kommunen. E-tjänster och blanketter. Digital anslagstavla. Lämna synpunkt. Lämna medborgarförslag. Roliga aktiviteter för hela gänget hittar du i skogsidyllen i Saxtorp - mitt i Skåne nära Malmö, Helsingborg och Lund. Aktivitetsparken Sofunny garanterar en oförglömlig upplevelse oavsett vilket sällskap du har med dig. Det finns mycket att göra i Skåne för barn oavsett om ni väljer att göra något inomhus eller utomhus. Milslånga sandstränder, mysiga parker, … Aktiviteter för vuxna. Vi har ett brett utbud av vattenaktiviteter för såväl simkunniga och icke-simkunniga vuxna. Utöver våra vattenaktiviteter har vi även utbildningar i HLR och Första hjälpen som du kan läsa om HÄR. Det är kul att göra roliga aktiviteter med barn. Barnguiden ger dig tips på aktiviteter och evenemang för barn i hela landet. Vi har tipsen för vad ni kan göra med barn - … Det finns en mängd av aktiviteter för vuxna som du kan testa. Varför inte köpa en spontanresa eller sätta dig med ett brev till ett framtida jag? Historia, nutid och framtid möts i utställningar och aktiviteter på Science Center Malmö Museer. Fokus är miljö, naturvetenskap, klimat och hållbar utveckling. Malmö (1 km) ... Musikteater för små barn, stora barn och vuxna barn! Hos oss finns något för alla. En simhall med utsikt mot Ribersborgsstranden med sex banor. De erbjuder allt från simskola för barn och vuxna, vattengympa, plask och lek samt motionssim. Det finns 68 produkter i kategorin Roliga aktiviteter sorterade efter popularitet. Använd snabbkommando: 4 för att söka efter produkter i alla kategorier. Det här är upplevelserna för dig som vill ge bort något mer udda. Som Wingsuit, Live Room Escape, Pole dance, Takvandring eller Provkör grävmaskiner. Att se på konst tillsammans med barn är ofta en ögonöppnare! Våra familjeaktiviteter vill uppmuntra barn och vuxna att ta del av konst och vara kreativa tillsammans. Vi erbjuder spännande och intressanta aktiviteter för såväl stora och små. Kanske väcks tankar och samtal om vad konst kan vara. När vuxna inte orkar leka längre, så har vi utmärkt komfort, bra wifi och ett skönt Wayne’s Coffee att slå sig ned i. Familjebiljett Aktiviteter för hela familjen med familjebiljett 124kr/person vardag och 149kr/person veckoslut! Vi har massor spännande aktiviteter att erbjuda för er som är på konferens eller fest! Allt ifrån Fångarna på Kastellet till choklad- och lakritsprovning. ... Aktiviteter för vuxna. Fångarna på Kastellet. Gäller endast för sällskap över 10 personer och måste förbokas. Aktiviteter för vuxna. Aktiviteter för barn och unga. Jag kan hjälpa Undermeny för Jag kan hjälpa. Ny i Sverige Undermeny för Ny i Sverige. Om socialtjänsten Undermeny för Om socialtjänsten. Kontakta kommunen. E-tjänster och blanketter. Digital anslagstavla. Lämna synpunkt. Lämna medborgarförslag. Roliga aktiviteter för hela gänget hittar du i skogsidyllen i Saxtorp - mitt i Skåne nära Malmö, Helsingborg och Lund. Aktivitetsparken Sofunny garanterar en oförglömlig upplevelse oavsett vilket sällskap du har med dig. Det finns mycket att göra i Skåne för barn oavsett om ni väljer att göra något inomhus eller utomhus. Milslånga sandstränder, mysiga parker, natursköna skogar och öppna landskap. Aktiviteter för vuxna. Vi har ett brett utbud av vattenaktiviteter för såväl simkunniga och icke-simkunniga vuxna. Utöver våra vattenaktiviteter har vi även utbildningar i HLR och Första hjälpen som du kan läsa om HÄR. Det är kul att göra roliga aktiviteter med barn. Barnguiden ger dig tips på aktiviteter och evenemang för barn i hela landet. Vi har tipsen för vad ni kan göra med barn - Barnguiden.com. Det finns en mängd av aktiviteter för vuxna som du kan testa. Varför inte köpa en spontanresa eller sätta dig med ett brev till ett framtida jag? Historia, nutid och framtid möts i utställningar och aktiviteter på Science Center Malmö Museer.