ångrar mig något så fruktansvärt ... tillsammans för att det var henne jag var otrogen med och vårat liv ihop är ett stort jävla skämt. Det jag känner nu är att jag lämnade ... då blev jag sur och diskuterade med exet att han fick ta ett snack med henne. ... och inte heller varför jag inte var hemma på hennes födelsedag. Ibland tycker jag väldigt synd om henne för hon tror att han är en ärlig människa och istället är han en otrogen rackare.Jag vet att jag inte borde ha några känslor men man styr ju inte dom tyvärr. Däremot ångrar jag inte att jag svarade att anledningen till att mamma lämnade mig var att hon slutade älska mig och blev förälskad i Lars i stället, inte att jag var dum och elak som mamma påstod. Jag blir svartsjuk och tycker inte alls om det. Ska tillägga att jag personligen inte har något emot porr utan bara det att jag känner mig svartsjuk. Lea Gleitman, 93, överlevde men nästan hela hennes familj mördades i Förintelsen. I dag ångrar hon att hon inte flyttade till Israel i stället för Sverige. Jag orkade inte gifta mig i det tillståndet, jag övertalade mig själv att det var fel att göra det. Nu ångrar jag mig bittert, men antar att jag inte hade något val. Jag är livrädd att jag aldrig mer kommer att se honom, att han hatar mig, och att jag inte heller kommer att träffa någon annan. Anna Books beundrare och fans har lärt känna henne som rund och go genom åren. Medverkan i ”Biggest loser VIP” kom dock att förändra livet för sångerskan. Nu ångrar … Eller egentligen vet jag inte vad hon tänker. Ångrar innerligt att jag lämnade henne då. Det var definitivt inte värt de lösa sexförhållanden jag hade. anonym kille. Och jag måste tro att det finns något bättre för mig. Åtminstone kan jag ju ge mig själv större självrespekt…genom att släppa taget…jag vill ur det här, jag vill växa, jag vill … Jag är så tacksam att jag är så stark i mig själv att det mesta rann av mig som en gås, att jag nästan vid alla tillfällen var lugn som en filbunke, men jag blev beroende av det här fantastiska mjuka, fysiska, erotiska och romantiska beteendet. Även om jag typ varje dag ångrar att jag sålde henne. vet jag att hon har det bra och jag kan åka och hälsa på henne när jag vill :-) Lyckan på tävling Åsa Karlsson … Jag ångrar att jag bara lämnade henne där, hade jag inte gjort det kanske hon hade levt. Jag har bråkat massor med Julia och Felix efter detta, och inte små bråk, utan stora, mycket stora. Jag vill bara spola tillbaka tiden och ändra allting. Så jag hörde av mig till henne och bjöd med henne på en fest med oss, där jag visste att saker skulle kunna hända. Jag tror att jag desperat försökte få kontroll över situationen. Förlåt mig för att jag lämnade så tidigt för att bli musiker. ... Att beröva henne av det är som att förkorta hennes nedräkning. Tala om för henne att du älskar henne, att du ångrar dem gångerna du har varit otrevlig mot henne. 48 49 ”Jag ångrar att jag inte var den där livskamraten” Skådespelaren Evabritt Strandberg har alltid skyggat för offentligheten. Nu, 71 år gammal, gör hon sitt livs uppgörelse. ”Jag älskar ju honom/henne! ... vännen vi har pratat om det och du vet att jag ångrar mig. Ångrar mig så mycket! ... Jag tror att det var henne han eg. Vem lämnade vem jag är inte över dig än. ... jag önskar att jag var en sån ... Lät du henne komma närmre lyrics Jag ångrar inte att jag lämnade min familj men känner mig ledsen över att ha tvingats till det. ”Jag ångrar att jag inte ... att den har gjort henne öppnare. Nu ägnar hon all tid åt att förklara för alla vänner att det var jag som lämnade henne och att allt var ett missförstånd.. Det jag känner nu är att jag lämnade ... då blev jag sur och diskuterade med exet att han fick ta ett snack med henne. Men han ångrar att han inte förmådde säga ... – Det ångrar jag mycket. Sedan jag lämnade bolaget ... – Jag har fortfarande ett stort tomrum efter henne. Han hade följt med henne upp utan att klaga ... Varken flytten upp eller flytten ner igen är något hon ångrar. – Jag ville få henne att bli rädd, ... Mannen visade aldrig sitt ansikte och lämnade få ledtrådar om vem han ... Det är något jag ångrar enormt, säger han. När Tugce sedan skulle lämna restaurangen hoppade en av de unga männen på henne. Han var näst intill besatt av henne. Jag fick reda på i efterhand att ... att jag var gravid, och han lämnade ... ångrar. ... Jag ångrar att jag såra Hanna j och det var ... vad var det första du gjorde när du lämnade ... Både ja och nej men ångar att jag frågade henne. Mitt ex lämnade mig för 3 månader sen efter att hon ... och att jag börjat få nya känslor för henne ... att gå till någon ny. Yohanna Nordh lämnade Ängelholm ... Samtidigt är jag en människa som inte ångrar någonting.