Höstgryta. Bjud på mustig gryta på högrev, puttrande långkok eller en höstgryta med svamp. Efter ett återbesök på sjukhus gjorde vi ett besök på Botaniskan i Lund Solsken o fint ... o i naturen trivs jag gott. Välj fritt bland alla varor eller låt dig inspireras av tusentals recept som du enkelt beställer hem med ett ... av bl.a. Ha det gott 29 september 2012 18:08 ... Ännu mera lund! - Uppnått! Rama in! - Ok; ... blommor och blader i city, blandat med båt, hav och tång! Ha det gott Kristina ... Ännu mera lund! - Uppnått! Rama in! - Ok; ... blommor och blader i city, blandat med båt, hav och tång! Här får du följa med både i vardagen hemma och till våra två paradis, Marina i Kroatien och landet på Bohuskusten. Namnet Sabelhagens olivlund kommer av att jag vill kombinera det bästa av två världar. Mera, mera tack:)) Kransen fick följa med in, och pryda skänken i vardagsrummet. Plockade in några kvistar av mitt japanska gräs, och satte i urnan. Höst i vardagsrummet och sommarvärme ute:) ... Kul med många kassar =o)) Allt gott! /Katarina. Svara Radera. ... Lottas Lund. Monsterklipp 3 dagar sedan Var Dag i Mitt Liv. Mat.se är din matbutik på nätet, handla enkelt och bekvämt från vårt stora sortiment. Stort urval av ekologiska varor. Handla från recept eller med våra matkassar. Den 30/5 klockan 18 - 20 har Malmö Lund på cykel ett seminarium angående den kommande supercykelvägen mellan Malmö och Lund. Syftet är att cyklisterna ska kunna berätta för politiker och trafikplanerare vad de vill se på och kring en supercykelväg. Med snö upp till knäna och naturligtvis massor i skorna fick jag då detta skulle fotas. Man anar inte att det ser ut så här senare. Det var dagens rubrik, vitt eller grönt! Jag hoppas tempot lugnar ned sig nu och att jag kan gå in i julveckan med mera tid och massor av mys, julmys ♥ Upplagd av Lotta 8`) ... Ha det gott, Karina. ... Lottas Lund. Hanneles ♥ paradis på Hisingen. Glädjekällans Trädgårdsblogg. Sanda Cottage. Ingelas tradgard. Stora tjejen tycker att det är mysigt att rensa ogräs tillsammans med mig och hjälper gärna till med smått och gott. Hon gillar att leka att vi "bor på landet". Planet Lund med program, reportage och bilder. ... Kålrabbi-slaw är så gott! Här kommer plantorna snart att täckas av en tunnel av väv för att skyddas mot kålfjärilens hungriga larver. En halvtimme med bil från Stockholm city ligger Yasuragi.Ett stort hotell och spa med japanskt tema. Här får man japankänsla redan på vägen upp från parkeringen, där man går under de klassiska bågarna som man t ex kan se i Kyoto. Nu måste jag googla:o) ... Ha det gott Gunilla. Svara Radera. Kina 10 april 2012 21:45. ... Lottas trädgård - blommor och blader i city, blandat med båt, hav och tång! Nytt hos mig: Ramslök 2 år sedan Fröpåsen. Tidigaste blommorna bästa blommorna 2 år sedan Törnrosas Trädgård. Det är så grönt och mjukt, och det finns så många olika fina sorter. Efter ett återbesök på sjukhus gjorde vi ett besök på Botaniskan i Lund Solsken o fint så länge vi var där. ... Foto, Trädgård o hem, Pyssel i allmänhet. Vid havet o i naturen trivs jag gott. Förutom min Gubbe älskar jag våra "lånehundar" Tessie,Ozzie o Boysen.. ... blommor och blader i city, blandat med … Efter ett återbesök på sjukhus gjorde vi ett besök på Botaniskan i Lund Solsken o fint ... o i naturen trivs jag gott. När blommorna vissnar övergår den vita färgen till lime grönt. ... Ha det gott. Ha det gott Kristina ... Ännu mera lund! - Uppnått! Rama in! - Ok; ... blommor och blader i city, blandat med båt, hav och tång! Inte särskilt gott alls. Rått äpple med ett tjockt ... jag iväg med en kollega på Scandic Star i Lund och var publik till ... utanför city. Ha det gott! /Ruben. Svara ... ja imorgon skall det bli fint väder då skall det planteras mera. I Lund har man gjort som så här. Med hjälp av ett EPA-konto ... gett iOS grönt ljus. ... God Jul och Gott Nytt år!